سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

" رویا " در اتاق عمل + تصاویر اختصاصی شوشان

شوشان: پنج شنبه روز میعاد رویا برای رهایی از درد بود ؛ روز تحقق آرزوی سال های زندگی او . روز به حقیقت پیوستن راز و نیازهای 18 ساله مادرش . روز تحقق اینکه هنوز مردمان ما نگران حال یکدیگرند. ای کاش پدر رویا زنده بود و می دید که دردهای رویا پایان پذیرفت. ای کاش بود و می دید که اشک هایی که برای دخترش می ریخت هم اینک در چهره دیگران به لبخند تبدیل شده است.

صبح پنج شنبه رویا به اتاق عمل رفت ؛ اتاقی که به همت و بیش از همه توجه مردم مهربان سرزمین اش برای رهایی او از 18 سال درد مهیا شده بود .مادر ،بستگان و اهالی مطبوعات 3 ساعت پشت درب اتاق عمل برای بهبودی او دعا می کردند. گویا آسمان هم 18 سال درد رویا را در خود داشت که اینچنین گرفته بود پس از سه ساعت انتظار به محض اینکه پرستار خبر موفقیت آمیز بودن عمل او را به منتظرین داد ، آسمان هم شروع به باریدن کرد.

بی شک این بار برای دل رویا می بارید و برای نعمتی که طی این سال ها از او دریغ شده بود .رنگین کمان زندگی رویا این بار خودش را نشان داد ولی 7 رنگ نبود بلکه به اندازه تمام هموطنانی بود که برایش به درگاه خدا دست به آسمان برده بودند.

پس از اندکی تامل و اصرار ، ما را به اتاق ریکاوری راه دادند. رویا تقریبا بیهوش بود. فقط چند بار ناله کرد. درست مقابل رویا دختری بود که برای عمل زیبایی بینی در آنجا حضور داشت و از این می نالید که اگر خدا او را دوست می داشت بینی زیبا به او می داد.... یاد زمانی افتادم که برای اولین بار رویا را دیدم به او گفتم چه گله ای از خدا داری ؟ گفت هیچ باز خدا را شکر می کنم و می گویم اگر فلج بودم یا قطع نخاع آن وقت چه می کردم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد