سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس پلیس اطلاعات خوزستان خبر داد
دستگیری کیف قاپی که از مالباختگان اخاذی می‌کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس فرد کیف قاپی را که بعد از کیف قاپی از مالباختگان اخاذی می‌کرد، دستگیر کردند.

خبرگزاری فارس: دستگیری کیف قاپی که از مالباختگان اخاذی می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، علی حاتمی اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی براخاذی و مزاحمت تلفنی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از تحقیقات از شاکی دریافتند مدتی قبل کیف وی که حاوی دو دستگاه گوشی تلفن همراه بوده توسط دو نفر کیف قاپ به سرقت رفته است.

حاتمی با اشاره به این سارقان پس از سرقت با تهدید مالباخته و سوءاستفاده از محتویات گوشی تلفن همراه اقدام به مزاحمت تلفنی و اخاذی از شاکی می‌کردند گفت: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر کیف قاپ را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس پس از دستگیری متهم در بازرسی از منزل وی تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و شش حلقه النگو طلا متعلق به مالباخته را کشف کردند.

حاتمی در خاتمه با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و اقدام برای دستگیری همدست وی در دستور کار پلیس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد