سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

* رئیس ستاد نیروهای مسلح روسیه روز سه‌شنبه گفت: به باور او قدرت‌های غربی احتمالا در تابستانی که پیش‌رو است در مورد واکنش نسبت به برنامه هسته‌ای ایران "تصمیم" خواهند گرفت. به گزارش خبرگزاری ریانووستی روسیه، نیکلای ماکاروف، درباره برنامه مناقشه‌برانگیز هسته‌ای جمهوری اسلامی و نوع برخورد با آن گفت: "ایران، البته به مثابه یک نقطه زخم است. باید به زودی تصمیمی در قبال آن اتخاذ شود." ژنرال ماکاروف در این مورد جزئیات بیشتری ارائه نداد و در این مرحله مشخص نیست که آیا اشاره سخنان وی به یک حمله نظامی احتمالی به تأسیسات ایران است یا افزودن بر تحریم‌ها.
* داماد احمدی‌نژاد معاون محسن رضایی شد. به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهدی خورشیدی به عنوان معاونت امور قوا در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. براساس همین گزارش، پیش از این رضا طلائی‌نیک معاونت امور قوای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را عهده‌دار بود.
* یک روزنامه چاپ تهران، از وجود آپارتمان‌های 23 میلیارد تومانی در شمال شهر خبر داد که زندگی در آن به سبک زندگی شاهان است. این روزنامه با انتشار گزارشی نوشت درحالی که بسیاری از مردم برای دریافت 20 میلیون تومان وام مسکن مدت‌ها انتظار می‌کشند و اگر این وام را بگیرند برای تأمین مابقی قیمت خانه دچار مشکل می‌شوند، فقط پورسانت معاملات آپارتمان‌های گران‌قیمت شمال تهران، بیش از 220 میلیون تومان است! این گزارش نتیجه می‌گیرد، در شرایط کنونی، عدالت و ایمنی جان انسان‌ها نیز در گرو پول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد