سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز مرکز استان

با پیگیری خبرگزاری مهر/
رویا در بیمارستان بستری شد/ فردا کمیسیون پزشکی 
اهواز - خبرگزاری مهر: سرانجام با پیگیری های جدی خبرگزاری مهر، رویا شیرالی دختر خوزستانی که از مشکل گوشت های آویزان در صورتش رنج می برد، لحظاتی پیش در بیمارستان طالقانی اهواز بستری شد.به گزارش خبرنگار مهر، رویا شیرالی دختر خوزستانی که از زمان تولد تا 18 سالگی، چهره اش دستخوش عارضه ای شده و فقر و فوت پدر نیز دست به دست هم داده و او را خانه نشین کرده 18 سال است که فقط یک بار آن هم در شب از خانه به بیرون آمده و به پارک رفته است.رویا که اکنون گرم و سرد روزگار را چشیده و در 18 سال سن خود سختی هایی به اندازه 60 سال را تحمل کرده روزگار خود را چنین به تصویر می کشد: دوست دارم درس بخوانم، کاره ای بشوم و به مقام بالا برسم. در این 18 سال از خانه بیرون نرفته ام. سال گذشته فقط یک بار به سینما و پارک رفته ام آن هم در شب ... در روز از طعنه های مردم می ترسم.
 
سرانجام با پیگیری های خبرگزاری مهر و سایر رسانه های استان رویا شیرالی لحظاتی پیش به بیمارستان طالقانی اهواز رفت تا مورد معاینات اولیه قرار بگیرد و در صورت تشخیص عمل جراحی روی صورتش صورت بگیرد.
 
مخارج عمل جراحی رویا را دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقبل کرده است و هم اکنون یک تیم از پزشکان تهرانی در این بیمارستان مستقر شده اند تا عمل جراحی وی را انجام دهند.
 
فردا توسط این گروه پزشکی و البته بعد از معاینات اولیه، کمیسیون پزشکی گرفته می شود تا در خصوص جزئیات این عمل جراحی رایزنی هایی صورت بگیرد.

طبق گفته اولیه پزشکان معالج، احتمالا قبل از پایان ماه بهمن، عمل جراحی روی گونه سمت چپ رویا و برداشتن گوشت های اضافی از صورت وی انجام می شود.

در مدتی که این گزارش منتشر شد مردم فراوانی از ایران و حتی سایر کشورها برای کمک به این دختر 18 ساله اعلام آمادگی کرده اند و هم اکنون مردم برای کمک به رویا در حال واریز وجوه نقد خود به شماره حساب این دختر هستند تا هزینه مراقبتهای بعد از عمل وی و تهیه مسکن برای این دختر و مادرش تامین شود.
 
اجاره نشینی و فقر مشکلات این خانواده را دو چندان کرده است. با یک میلیون تومان در خانه ای نشسته اند و حالا نیز نه پولی برای اجاره دارند و نه توان پرداخت هزینه های آب و برق. مستمری اندک کمیته امداد نیز نتوانسته دردی از آنها را دوا کند اما با این وجود مادرش همچنان پیگیر مشکل دختر است.
 
مادر رویا می گوید: رویا از 12 سالگی مدام جلو آینه می رفت و صورتش را می دید. من با دست خالی چه می کردم. سه سال پیش هم او را تهران نزد پزشک بردم و گفتند هفت میلیون می خواهد تا عمل اش کنیم تا الان حتما هزینه های درمانش بیشتر شده. در اهواز هم نزد دکترهای مختلفی بردم و آنها هم همین حرف را می زدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد