سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هنری استان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خبر داد
آغاز به کار نهمین جشنواره موسیقی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از آغاز به کار نهمین جشنواره موسیقی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز به کار نهمین جشنواره موسیقی آبادان

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: حضور گروه‌های موسیقی فاخر و معتبر در نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان موجب ارتقای سطح علمی جوانان با استعداد شهرستان و همچنین پرورش مخاطبان حرفه‌ای در عرصه موسیقی می‌شود.

وی درخصوص بخش‌های مختلف جشنواره گفت: نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان در شش بخش متشکل از تک‌نوازی، دو نوازی، گروه‌نوازی، سنتی، کلاسیک و محلی برگزار می‌شود و رقابت شرکت‌کنندگان در این شش بخش به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره موسیقی در گلزار شهدای آبادان تصریح کرد: هنرمندان موسیقی آبادان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان در یک فضای کاملا معنوی بار دیگر با آرمان‌های امام شهدا و شهیدان گلگون کفن تجدید پیمان کردند.

پورغراوی علوانی افزود: هنرمندان عرصه موسیقی آبادان به مدت سه روز در تالار مهر این شهرستان به اجرای برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

وی درخصوص هیئت داوران جشنواره خاطرنشان کرد: حسین علی‌شاپور، حمیدرضا شجاعی و صفا آلبوشوکه به عنوان اعضای هیئت داوران نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان داوری درخصوص کارهای ارائه شده از سوی شرکت کنندگان در جشنواره را به عهده خواهند داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان با اشاره به آثار رسیده به جشنواره گفت: از میان 100 اثر ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره موسیقی شهرستان آبادان تعداد 70 اثر به بخش مسابقه راه یافته و در روز پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه یعنی 27 بهمن‌ماه آثار برگزیده انتخاب و معرفی خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد