سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

علل بی برنامگی در یک همایش در گفت و گوی اختصاصی یا مشاور جوان استاندار / برخی استان ها 800 نفر اعزام کرده بودند / سالن همایش ظرفیت 4 هزار نفر داشت / تاخیر قطار باعث شد دیر به همایش برسیم

شوشان: نشست سراسری سرشاخه‌های مشاورین جوان موسوم به سازمان فراگیر مشاوران جوان ریاست جمهوری که روز سه شنبه در سالن ۴ هزار نفری وزارت کشور برگزار شد حاشیه های فراوانی به دنبال داشت که پایگاه خبری شوشان روز گذشته به بخش هایی از آن اشاره کرد و خواستار پاسخگویی مسئولین در اعزام مشاوران جوان به تهران شده بود.

پس از انتشار مطلب ، وحید کیانی مشاور جوان استاندار خوزستان که در طول یک ماهه گذشته برنامه های فراوانی را در راس امور کاری خود قرار داده و از زمان انتصاب اش نشاطی دوباره به حیات مشاوران جوان خوزستان بخشیده  ، در گفت و گویی با خبرنگار شوشان علت مشکلات به وجود آمده در این خصوص را تشریح کرد.

وحید کیانی گفت : به عنوان مسوول مشاوران جوان خوزستان تنها فرصت 5 دقیقه حضور در این نشست را پیدا کردم، این بی برنامگی از سوی برگزار کنندگان همایش بوده چرا که ظرفیت سالن 4 هزار و 500 نفر بود اما مدعوین 8 هزار نفر بودند.

مسوول مشاوران جوان استان خوزستان با اشاره به اینکه همه ساله دیدار ریاست جمهور با مشاوران جوان سرتاسر کشور برگزار می شود و استان خوزستان نیز در این نشست حضوری فعال داشته و دارد گفت: این نشست در تاریخ 25 بهمن ماه در محل تالار اجتماعات وزارت کشور برگزار گردید، این تالار ظرفیت گنجایش 4 هزار و 500 نفر را دارد، اما امسال میهمانان بیش از 8 هزار نفر بودند که این موضوع مشکلاتی را برای سایر شرکت کنندگان بهمراه داشت.

وحید کیانی با اشاره به اینکه استاندار خوزستان و وحیدی مشاور وی تاکید ویژه ای بر حضور مشاوران جوان خوزستانی در این نشست داشته اند افزود: استان خوزستان نیز تصمیم برآن گرفت تا از هر شهرستان 20 نفر را معرفی و اعزام نماید، اما با توجه به اینکه تعداد مجموع افراد به 500 نفر می رسید، تصمیم برآن شد که از این تعداد230 نفر در قالب 2 کاروان اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از دوستان نیز بنا به صلاحدید خود با هواپیما آمدند گفت: در مجموع کاروان استان خوزستان به 280 نفر رسید.

کیانی با اشاره به اینکه در طول مسیر تعداد انگشت شماری مشکل جا داشتند، گفت: در همین خصوص من و تعدادی دیگر از همکاران به رستوران قطار رفتیم تا آنها به استراحت در کوپه بپردازند.

وی با اشاره به ایجاد مشکل فنی برای قطار و تاخیر در رسیدن به قم گفت: نورافکن این قطار در میان راه دچار شکستگی شد و در نتیجه 4 ساعت تاخیر ایجاد شد، شکستگی این نورافکن به اندازه ای بود که مسوولین راه آهن به جوشکاری آن پرداختند. همین موضوع موجب شد تا ساعت 8 به قم رسیده و از آنجا با دربست 3 اتوبوس به سمت تهران و وزارت کشور حرکت کنیم.

مشاور جوان استاندار خوزستان خاطرنشان ساخت: زمانی که به وزارت کشور رسیدیم، با حجم انبوهی از مشاوران جوان رو به رو شدیم که پشت درب های بسته مانده بودند، چون ظرفیت سالن تکمیل شده بود، هیچ امکانی هم برای ورود به سالن برای هیچ کس وجود نداشت. گفتنی است یکی از مهمترین دلایل مشکلات به وجود آمده استان هایی مانند اصفهان و آذربایجان غربی بودند که تعداد افراد اعزامی تا مرز 800 نفر هم رسیده بود.

وی افزود: از 280 نفری که کاروان استان خوزستان را تشکیل می داد 100 نفر موفق به حضور در سالن نشدند به همین سبب آنها را با پذیرایی مختصری سوار اتوبوس کردیم تا به راه آهن رفته و به خوزستان بازگردند.

کیانی با انتقاد از بی برنامگی این نشست و اینکه خود بعنوان مسوول مشاوران جوان خوزستان تنها فرصت 5 دقیقه حضور در این نشست را داشته است، گفت: من در همانجا از این بی برنامگی انتقاد کردم چراکه طی کردن این همه مسیر برای دیدار با رییس جمهور و شرکت در این نشست بی نتیجه ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد