سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

توسط سازمان توسعه سینمایی سوره کشور:
سینما اکسین اهواز مورد تحسین قرارگرفت
 
اهواز- مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره کشور ضمن تحسین سینما اکسین اهواز از کارکنان و متولیان استانی این سینما تقدیر نمود.
 
به گزارش چهارشنبه ایرنا از حوزه هنری استان خوزستان سازمان توسعه سینمایی سوره کشور که نظارت بیش از 90 سینما در کشور را بر عهده دارد، روز گذشته از هشت سینمای کشور تقدیر کرد که از جمله این هشت سینما، سینما اکسین اهواز مورد تقدیر قرار گرفت.
در متن این لوح تقدیر که توسط سهیل جهان بیگلری مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره کشور امضا شده آمده است«جناب آقای صادق عوض زاده ریاست محترم حوزه هنری استان خوزستان مدیریت،هنر نظم بخشیدن ،سازمان دهی و بهره وری مطلوب بر اساس تجربه برای رسیدن به افق های روشن آینده است .اکنون که جنابعالی و دیگر همکاران محترم آن مجموعه به این گوهرها آراسته شده اید سپاس خود را از تلاش های ارزشمند انجام گرفته در سینما اکسین اهواز اعلام می دارم.»
صادق عوض زاده رییس حوزه هنری استان خوزستان نیز ضمن ابراز خرسندی از این حسن توجه بیان داشت، بی شک چنین اتفاقاتی مایه دلگرمی سینماداران است و امیدوارم در سال آینده ضمن حفظ و ارتقای جایگاه سینما اکسین، بتوانیم این افتخار را توسط سینماهای دیگر نیز برای استان کسب نماییم.
شایان ذکر است سینما اکسین اهواز درسال 1387 مورد بازسازی اساسی قرارگرفت و با اخذ درجه ممتاز،جزو سینماهای مجهز ومجلل منطقه جنوب کشورمحسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد