سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

حاشیه های نفت - راه آهن/
شعار هوادارن نفت علیه کعبی و تشوق علی دایی
اهواز - خبرگزاری مهر: شعار هواداران نفت علیه حسین کعبی و تشویق علی دایی سرمربی تیم راه آهن شهر ری از حاشیه های بازی امروز نفت و راه آهن بود.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و راه آهن شهر ری از سری رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور ساعت 16 امروز سه شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

صنعت نفت در حالی قدم در این رقابت گذاشت که به علت کسب نتایج ضعیف در بازی های قبلی به شدت از سوی هوادارانش مورد انتقاد قرار گرفته بود چرا که نتایج ضعیف این تیم به هیچ خوشایند آنها نبود ولی در این بازی به زحمت و در دقیقه 93 روی حرکت خوب سجاد مشکل پور از معدود بازیکنان آبادانی خود به گل برتری دست یافت تا این بازی با نتیجه دو بر یک به سود آبادانی ها خاتمه یابد.

عباس محمدی که در نیم فصل برای حل مشکل دروازه بانی صنعت نفت از تراکتورسازی جدا و به تیم صنعت نفت آبادان پیوست به علت اشتباهاتی که در بازی های قبل داشت در این بازی روی نیمکت نشست و حبیب دهقان درون دروازه نفت قرار گرفت.

دقیقه 16 حسین کعبی بازیکن خوزستانی راه آهن بی توجه به سوت قطع بازی از سوی داور میدان، توپ را به گردش درآورد که این حرکت وی به مزاق دروازبان نفت خوش نیامد و وی با هل دادن کعبی باعث به زمین خوردن وی شد. این حرکت کعبی باعث شد در طول بازی هر وقت این بازیکن صاحب توپ شود، هواداران نفت علیه اش شعار دهند.

در این بازی همانند همه بازی های خانگی صنعت نفت، استقبال هواداران نفت مطلوب بود به گونه ای که بیش از 10 هزار نفر با حضور در ورزشگاه ضمن تشویق نفت، بازی را از نزدیک مشاهده کردند که در پایان با رضایت کامل و خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.

در ابتدای این بازی علی دایی سرمربی تیم راه آهن شهر ری از سوی هواداران نفت تشویق شد.

گلهای این دیدار را مجتبی شیری در دقیقه 10 برای راه آهن و فونیکه سی در دقیقه 23 و سجاد مشکل پور در دقیقه 93 برای صنعت نفت آبادان به ثمر رساندند.

صنعت نفت بعد از این پیروزی از 26 بازی با کسب 33 امتیاز در رده نهم قرار گرفت و راه آهن بعد از این شکست با کسب 28 امتیاز از 26 بازی در رده 13 جدول قرار گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد