سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه های غرب آسیا/

پتروشیمی بندر امام از شامپفیل لبنان شکست خورد

 
ماهشهر - تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در چارچوب رقابت های قهرمانی باشگاه های غرب آسیا از تیم شامپفیل لبنان شکست خورد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پتروشیمی بندر امام در چارچوب رقابت های قهرمانی باشگاه های غرب آسیا از ساعت 17:30 دوشنبه به مصاف تیم شامپفیل لبنان رفت.
این دیدار که در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر ماهشهری برگزار شد در نیمه نخست با نتیجه 29 بر 24 به سود تیم لبنانی خاتمه یافت.
در این دیدار پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم پتروشیمی بندر امام را مهراد آتشی، سعید داورپناه، جوزف فورته، حامد سهراب نژاد و جیری هوبالک تشکیل می دادند و در آن سوی میدان نیز تامپسون، استفان، هاسکین، سرکیس و فادی الخطیب پنج بازیکن آغاز کننده برای تیم لبنانی بودند.
کوارتر نخست این دیدار با نتیجه مساوی 18 بر 18 خاتمه یافت و کوارتر دوم نیز با نتیجه 16بر 11 به سود تیم شامپفیل لبنان تمام شد تا نیمه نخست با نتیجه 29 بر 24 به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کند.
کوارتر سوم این دیدار نیز با نتیجه 28 بر 15 به سود تیم شامپفیل لبنان پایان یافت و کوارتر چهارم نیز تیم پتروشیمی بندر امام با وجود این که با نتیجه 27 بر 22 حریف لبنانی خود را شکست داد اما در نهایت این مسابقه با نتیجه 79 بر 66 به سود تیم مهمان به پایان رسید.
از حاشیه های مهم این دیدار:
*تماشاگران مشتاق ماهشهری از حدود ساعت 15 در مجموعه ورزشی اندیشه شهرک بعثت ماهشهر حضور داشتند.
*تعداد بی شماری از این تماشاگران به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه پشت درب های بسته مانده و موفق به تماشای این دیدار نشدند.
*حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، منوچهر حیاتی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، محمدحسین ظریفکار فرد مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام و ... از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد