سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

قلاوند:
کارکنان پیمانکاری دارای سابقه در مناطق نفت خیز قراردادی می شوند 
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: کارکنان پیمانکاری دارای سابقه در این شرکت به صورت قرارداد مدت معین، تحت پوشش شرکت قرار می گیرند.

هرمز قلاوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عدم توسعه اولین شهرهای نفتی کشور، افزود: از برکت وجود نفت است که شهرها سامان می گیرند و وظیفه ما است که به توسعه شهرهای نفتخیز کمک کنیم و در این راستا باید پروژه هایی تعریف شود که هم تولید نفت به شکل مطلوب انجام شود و هم مناطق پیرامونی نفت توسعه پیدا کنند.

وی افزود: در همین راستا برنامه هایی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال انجام و برخی در حال برنامه ریزی است که بتوانیم در حد امکان برخی خدمات عمرانی و بهداشتی را به مناطق پیرامون فعالیتهای نفتی را گسترش دهیم.
 
قلاوند ادامه داد: از فعالیتهایی که برای زیباسازی محیط پیرامون مناطق نفتی صورت می گیرد حمایت می کنیم و امیدوارم با تلاش هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب شاهد توسعه شهرهای مختلف استان خوزستان باشیم.

قلاوند به جلسه مشترک خود با معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی اشاره کرد و گفت: در راستای حفظ کرامت کارکنان و مرتفع ساختن نیازهای آنان به زودی جلسه  پرشس و پاسخ با حضور معاون وزیر نفت در منابع انسانی در اهواز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: همچنین آن دسته از کارکنان پیمانکاری که دارای سابقه کار زیاد و مدرک مرتبط باشند در چارچوب مقررات به صورت قرارداد مدت معین تحت پوشش شرکت قرارخواهند گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد