سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

درخواست برای رسیدگی به چشمه‌های آب گوگرد بهبهان
فرهنگی و هنری  24/11/1390  12:05:40
9011-18580-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مسؤول انجمن دوستداران میراث فرهنگی بهبهان گفت: چشمه‌های آب گوگرد روستای "گراو" یا " گرآب" در 28 کیلومتری شمال بهبهان قرار دارد و از کوه‌های بدیل رشته کوه زاگرس می‌جوشد.

دولتی مختاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان بیان کرد: جوبیاری‌های این چشمه از این روستا و روستاهای پایین دست آن گذشته و نخلستان‌های آن‌ها را سیراب می‌کند. در نتیجه این روستا منظره زیبایی را ایجاد کرده که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار است.

این دوستدار میراث فرهنگی ادامه داد: اداره میراث فرهنگی خوزستان سال گذشته با بخش خصوصی قراردادی را برای احداث تاسیساتی برای آب درمانی در کنار این چشمه‌ها منعقد کرد. همچنین قرار شد با کمک و هماهنگی ارگان‌های دیگر مثل فرمانداری تجهیزاتی مثل سوله احداث شود که این سوله احداث شد اما در اثر عدم پرداخت هزینه‌های لازم تاسیسات مذبور رها شدند. علاوه بر آن در سیل سال جاری دره‌های عمیقی اطراف این سوله ایجاد شد که اگر نسبت به این مساله بی‌توجهی شود تمام تاسیسات به جا مانده از بین خواهد رفت.

مختاران افزود: با تلاش فرمانداری بهبهان و همراهی انجمن دوستداران میراث فرهنگی این شهر فرد علاقه‌مندی تمایل خود را برای تکمیل این تاسیسات و واگذاری آن‌ها به اداره میراث فرهنگی نشان داده که قرار داد این اقدامات و تکمیل این پروژه در حال آماده شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد