سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

هواداران تیم نفت آبادان تا دقیقه پایانی تشویق کنند
صنعت نفت حق تکرار اشتباه را ندارد

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در روز مسابقه مقابل راه‌آهن حق تکرار اشتباهات مسابقات قبلی خود را ندارد.

خبرگزاری فارس: صنعت نفت حق تکرار اشتباه را ندارد

عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باید شکست سنگین مقابل تراکتورسازی تبریز را فراموش کرده و این واقعیت را بپذیرد که در مسابقات بعدی خود دیگر حق تکرار اشتباهات قبلی را ندارد.

وی از اتفاقات شکل گرفته در روزهای اخیر و اخراج یکی از بازیکنان تیم فوتبال نفت آبادان گفت و اضافه کرد: مدیریت باشگاه در این روزها باید به شدت مراقب رفتار برخی از بازیکنان و کادر فنی تیم بوده تا در این شرایط حساس شاهد شکل گیری حاشیه‌های کاذب در مجموعه نباشیم.

مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به دیدار این تیم در مقابل راه‌آهن، افزود: بهترین روش رویارویی با بازیکنان علی دایی، وارد شدن به زمین مسابقه با سه مهاجم و ایجاد فشار و نتیجه‌گیری در دقایق ابتدایی است.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: عالیشاه و عبدی؛ دو بازیکن خطرناک راه‌ آهن شهرری بوده ضمن اینکه نباید از شوتزنی و تجربه کاظمی در میانه میدان حریف نیز غافل شد.

شاه‌غریب تصریح کرد: امیدوار هستم که مدیریت، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل راه آهن به کار بسته زیرا در غیر این‌صورت باید پذیرفت که نماینده آبادان در لیگ برتر در سراشیبی سقوط به دسته اول قرار می‌گیرد.

وی ضمن پر اهمیت خواندن دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و راه آهن شهرری اضافه کرد: با توجه به فاصله اندک دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات و حساسیت بالای این مسابقه، تمام هواداران نفت آبادان باید در این روز سرنوشت‌ساز به ورزشگاه آمده و تا دقیقه نود از تیم خود حمایت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد