سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای استان

عملیات احداث شرکت آلومینیوم ' ذوب خاور' دزفول آغاز شد
 
دزفول - عملیات احداث شرکت آلومینیوم ' ذوب خاور ' دزفول با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال یکشنبه در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول آغاز شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا رییس هیات مدیره این شرکت آلومینیوم در آیین کلنگ زنی این شرکت گفت: محصول این شرکت شمش و بیلت آلیاژی آلومینیوم است که ظرفیت تولید 15 هزار تن را دارد.
' سردار علیزاده ' افزود: این شرکت با مشارکت موسسه بنیاد برکت و زیر نظر اداره صنایع و معادن شهرستان دزفول احداث خواهد شد و زمینه اشتغالزایی برای 125 نفربه صورت مستقیم و یکهزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم خواهد کرد.
علیزاده این کارخانه را یک کارخانه مادر دانست و گفت: این کارخانه آلاینده ندارد و زمینه کارآفرینی بسیاری دارد که به نسبت تولید هزینه زیادی در برنخواهد داشت که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی نیز داشته است.
وی تصریح کرد: هر کشوری که از نعمت گاز برخوردار است می تواند آلومینیوم تولید کند و با توجه به اینکه استان خوزستان یک منبع گاز است شرکت آلومینیوم سازی با مشکلی مواجه نخواهد شد.
رییس هیات مدیره این شرکت با اشاره به ویژگی ها و خصوصیات شهرستان دزفول گفت: دزفول استعداد تبدیل شدن به قطب آلومینیوم را دارد و امیدواریم تا شش ماه دیگر با بهره برداری از این شرکت قدم بزرگی در این زمینه در شهرستان دزفول برداشته شود.
شرکت آلومینیوم ذوب خاور دزفول در هشت کیلومتری جاده شوشتر- دزفول در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول احداث خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد