سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

شایعه آماده نبودن ورزشگاه غدیر اهواز مغرضانه است 
اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان شایعه آماده نبودن ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز که قرار بود دهه فجر افتتاح شود را مغرضانه دانست.

نصرالله دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اینکه گفته می شود ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز قرار است به صورت نیمه کاره افتتاح شود، اظهار کرد: چنین موضوعی صحت ندارد و به نظر من دامن زدن به چنین شایعه ای مغرضانه و صرفا به منظور تخریب است.

وی افزود: ورزشگاه 50 هزار نفری برای برگزاری یک مسابقه فوتبال در آمادگی کامل قرار دارد و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

دهقان عنوان کرد: افرادی که ادعا دارند این ورزشگاه آماده نیست به صورت دقیق اعلام کنند کدام بخش از استادیوم آماده نیست تا ما نیز به صورت شفاف پاسخ دهیم.

مدیرکل مسکن و شهر سازی استان خوزستان تاکید کرد: این ورزشگاه که سالها رها شده بود از سال 1384 به صورت جدی وارد مرحله عملیاتی شد و به عبارتی پروژه ساخت آن فعال شد و هم اکنون بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده افتتاح است.

دهقان افزود: از پیمانکار هم خواسته ایم تا یک سال آینده هر گونه نقص را فورا باید رفع کند ضمن اینکه استاندار دستور داد از یک هفته قبل از دهه فجر امسال تمامی تاسیسات به صورت شبانه روزی فعال باشند تا هر گونه مشکل و خرابی فورا رفع شود.

ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز قرار بود در دهه فجر با حضور رئیس جمهور افتتاح شود ولی به علت لغو شدن این سفر، این افتتاح به زمان دیگری موکول شد.

طراحی ورزشگاه غدیر اهواز در سال ۱۳۷۱ توسط مهندسین مشاور ایران پویش صورت گرفت و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۷۳ توسط شرکت کروشه آغاز و تا سال ۱۳۷۸ ادامه داشت ولی به دلیل مشکلات اعتباری، کار پیمانکار پروژه طبق ماده ۴۸ شرایط عمومی خاتمه پیدا کرد و پروژه از سال ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۲ تعطیل شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد