سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

به نشانه آزادی ایران اسلامی
کبوترهای سفید در آسمان اهواز به پرواز در آمدند

خبرگزاری فارس: همزمان با روز 22 بهمن ماه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و به نشانه آزادی ایران اسلامی 33 کبوتر سفید در آسمان اهواز به پرواز درآمدند.

خبرگزاری فارس: کبوترهای سفید در آسمان اهواز به پرواز در آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در مراسم راهپیمایی یوم الله سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پایان مسیر راهپیمایی در خیابان طالقانی 33 کبوتر سفید به طور نمادی از آزادی کشور در آسمان اهواز پرگشودند.

همچنین در این مراسم معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و برخی دیگر از نهادهای فرهنگی استان نسبت به توزیع تراکت، بروشور، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، پوستر امام و شهدا اقدام کردند.

برخی دیگر از تشکل‌های مردمی و انجمن‌های صنفی بازار، بازاریان اهواز، حوزه مقاومت بسیج اصناف نسبت به توزیع بسته‌های فرهنگی، پذیرایی از راهپیمایان اقدام کردند.

معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز نیز که نخستین جشنواره ساخت آدمک های استکباری را به مناسبت 22 بهمن به اجرا درآورده بود، در پایان راهپیمایی آدمک‌های ساخته شده را به آتش کشید.

بالگرد نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در طول مسیر بر فراز راهپیمایان، آن‌ها را گلباران کرد.

در پایان راهپیمایی پس از ایراد سخنرانی ابراهیم عزیزی معاون رئیس جمهور قطعنامه‌ای در 9 بند قرائت شد که با فریادهای تکبیر الله اکبر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

تاکید بر وحدت کلمه حول محور ولایت مطلقه فقیه، ادامه راه شهدای جهاد علمی، استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای، پاسخ به هر گونه تعرض و تهدید نظامی دشمنان، حمایت قاطع از بیداری اسلامی و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری و عدالت طلبانه در غرب، وحدت مسئولان قوای سه‌گانه تحت ولایت ولی امر مسلمین از اهم مفاد قطعنامه ایراد شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد