سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی - هنری استان

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: از 19 تا 23 بهمن 90تریلی سیار کانون با اجرای نمایش خیابانی «خرمشیر» مهمانان کودکان و نوجوانان استان خوزستان می‌شود.
 
به گزارش ایسنا از خوزستان عبدالنبی شاکریان با اعلام این خبر گفت: گروه هنرمندان تریلی سیار کانون به سرپرستی حافظ حسین‌نژاد و کارگردانی مجتبی خمسه و بازیگری سحر پورفرج، علی پویا قاسمی، علی‌رضا کیوانی، امیرحسین پسندیده و سید احمد موسوی در شش شهر استان به اجرای نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» داستانی برگرفته از کتاب کلیله و دمنه خواهند پرداخت.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده صبح روز چهارشنبه 19 بهمن 90 طی 2 اجرای کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان میزبان هنرمندان کانون خواهند بود. همچنین بعدازظهر چهارشنبه کودکان و نوجوانان شهر آغاجاری می‌توانند شاهد اجرای نمایش «خرمشیر» در شهر خود باشند.

شاکریان اضافه کرد: صبح روز پنجشنبه 20 بهمن 90نیز کودکان و نوجوانان امیدیه به تماشای این نمایش می‌نشینند. بعدازظهر همین روز نیز تریلی سیار کانون در شهر بندر امام به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

 این مسؤول فرهنگی همچنین اظهار کرد: صبح و عصر روز جمعه 21 بهمن 90 کودکان و نوجوانان آبادان میزبان تریلی سیار کانون خواهند بود و به تماشای نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» خواهند نشست و سرانجام روزهای 22 و 23 بهمن نیز در شهرستان دزفول سه اجرا خواهند داشت.

شاکریان یادآور شد: این گروه نمایشی در صبح روز 22 بهمن 90 هم‌زمان با راه‌پیمایی اجرا نخواهد داشت و همپای دیگر هم وطنان ایران اسلامی در این مراسم حضور خواهند یافت.

 گفتنی است تریلی سیار کانون قدیمی‌ترین تریلی سیار نمایش در ایران است که از سال 1353 به سفارش کانون در آلمان ساخته شد و از آن زمان تاکنون به فعالیت‌های هنری خود در اجرای نمایش برای کودکان و نوجوانان ادامه داده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد