سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان
خوزستان قادر به افزایش تولیدمحصولات کشاورزی تاسطح24 میلیون تن است
 
دزفول - معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان گفت: با توجه به استعدادهای فراوان کشاورزی و زمین های بکر در منطقه این استان قادر به افزایش تولید محصولات کشاورزی سالانه تا سطح 24 میلیون تن می باشد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا 'اسماعیل عامری گلستان' روز جمعه در حاشیه بهره برداری ازطرح توسعه کارخانه قارچ جلگه دزفول در گفت و گوبا خبرنگاران افزود: در زمان حاضر استان خوزستان سالانه 12 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی را تولید می کند.
وی بهره گیری از فناوری جدید در تولید و گسترش کشاورزی و صنایع جانبی را از ضروریات دانست و گفت که استفاده از تکنولوژی مدرن ضمن حفاظت از محیط زیست موجب افزایش بهره وری بدون انجام سرمایه گذاری جدید می شود.
معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان افزود: برای توسعه اشتغال در استان کلیه امور زیربنایی و تسهیلات لازم در اختیار کارآفرینان و علاقمندان به سرمایه گذاری در منطقه فراهم خواهد شد تا شاهد گسترش اشتغال و توسعه پایدار در استان باشیم.
وی با ابراز خرسندی از راه اندازی طرح توسعه کارخانه قارچ جلگه دزفول گفت که این طرح با اعتباری حدود 75 میلیارد ریال با استفاده از فناوری مدرن روز دنیا اجرا شده توان تولید سالانه آن دو هزار تن افزایش یافته است.
طرح توسعه کارخانه قارچ جلگه دزفول روز چمعه با حضور مهمانان خارجی و کشوری و استانی در زمینی به مساحت افزون بر 5 هزار مترمربع با 31 سالن تولید و با ظرفیت تولید سالانه سه هزار تن قارچ راه اندازی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد