سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

خوزستانی ها 750 خشت طلا دادند / طلاکاری ایوان حرم علوی

شوشان : مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از تامین 750 خشت طلا توسط مردم استان در ماه‌های گذشته خبر داد. به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی در جریان بازدید نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از روند طلاکاری ایوان طلای حرم علوی اظهار داشت: برای طلاکاری حرم علوی 12 هزار و 500 خشت طلا نیاز است که تاکنون بیش از 750 خشت طلا توسط مردم استان تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهم ستاد عتبات عالیات در خوزستان، آن است که حرکت بازسازی عتبات را به حرکت فعال مردمی و معنوی و فرهنگی در استان تبدیل کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه مراحل مختلف لازم برای اجرای پروژه مرمت ایوان حضرت علی(ع) طی شده است گفت: با اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی خوبی که در جامعه صورت گرفته است، سیل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به سوی ستاد عتبات عالیات خوزستان سرازیر است. از این رو باید از این حرکت مردم تشکر و تقدیر به عمل آورد که عملاً عشق و علاقه خود را به اهل‌بیت(ع) نشان داده‌اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد: تاکنون 750 خشت به فروش رسیده است که در قبال هر خشت سند افتخاری به خریداران اعطا می‌‌شود.

وی گفت: پروژه بازسازی ایوان حضرت علی(ع) در چهار مرحله پیگیری می‌‌شود که مرحله نخست آن به اتمام رسید و مرحله دوم آن پایان بهمن‌ماه تمام می‌شود.

وی گفت: مرحله سوم بازسازی ایوان حضرت علی(ع)، مرحله پر کار، سنگینی و پر هزینه‌ای است که پس از پایان مرحله دوم آغاز می‌شود و مرحله چهارم مربوط به کارهای حاشیه و اطراف ایوان است.

موسوی افزود: کار مرمت و بازسازی ایوان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است که با مشارکت مردم و علاقه‌مندان و با اطلاع‌رسانی ویژه در مرحله بعد نیز به سرعت صورت خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد