سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

سفری پر حاشیه جاسبی به خوزستان

شوشان : روزنامه روزان در ستون ویژه های خود نوشت : پس از آنکه جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد و یکی از پرحاشیه ترین جلسات در ماه های گذشته بحساب آمد فرهاد دانشجو با رای گیری که مورد تائید ریاست هیئت امنا و چند تن از اعضای آن نبود به عنوان ریاست دانشگاه آزاد انتخاب شد.

 در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی حکم دانشجو به امضای ریاست شورا رسید که البته بدون امضای هاشمی بعنوان رئیس هیئت امنا رسمیت ندارد و کماکان جاسبی رئیس دانشگاه آزاد می باشد.

 جاسبی بعنوان رئیس دانشگاه به مناسبت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی و هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام (ص) به منظور افتتاح پروژه های آموزشی و رفاه اجتماعی در منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی به شهرهای آبادان، امیدیه و ماهشهر رفت.

این سفر بی شک بسیار پرحاشیه خواهد بود چرا که هنوز نیامده بسیج دانشگاه آبادان به صدور بیانه پرداخته اند و این سفر را یک سفر برنامه ریزی شده خوانده اند. اگر این سفر آخرین سفر جاسبی در کسوت ریاست دانشگاه آزاد باشد یک سفری به یاد ماندنی خواهد بود. بعضی از خبرگزاری ها در انعکاس سفر جاسبی به استان خوزستان از وی به عنوان رئیس اسبق دانشگاه آزاد نام برده اند که می تواند این هم بخشی از نکات جالب سفر ایشان باشد.  باید منتظر ماند و دید که هیئت مذاکره کننده با هاشمی رفسنجانی به چه نتیجه خواهند رسید و داستان ریاست دانشگاه در چه نقطه و به چه نحوی به پایان خواهد یافت !؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد