سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخاباتی استان

خبرهای پراکنده از عدم تأیید صلاحیت سید احمد موسوی

سایت جهان نیوز وابسته به زاکانی رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان، بطور تلویحی از عدم تأیید صلاحیت سید احمد موسوی کاندیدای اهواز خبر داد و نسبت به آنچه "تلاش های جریان انحرافی در خوزستان" نامید، هشدار داد.
  

سایت خبری جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان، بطور تلویحی از عدم تأیید صلاحیت سید احمد موسوی کاندیدای اهواز خبر داد و نسبت به آنچه "تلاش های جریان انحرافی در خوزستان" نامید، هشدار داد.

به گزارش آ‍‍ژانس خبری خوزستان (خوزنا)، سایت نزدیک به رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان نوشت: «کاندیدای جریان انحرافی برای ریاست مجلس نهم از یکی از استان های جنوبی کشور نامزد نمایندگی مجلس شده است. وی که گفته می شود ارتباط نزدیکی با لیدر جریان انحرافی دارد، در مرحله تایید صلاحیت با مشکلاتی مواجه شده اما یکی از مقامات ارشد دولت در صدد پادر میانی برای گرفتن تایید صلاحیت وی است و بدین منظور رایزنی های گسترده ای را در دستور کار قرار داده است. این چهره که پیش از این سمت های اجرایی داشته و همچنین سابقه نمایندگی مجلس نیز دارد، در جلسه ای، از لیدر جریان انحرافی قول ریاست مجلس آینده را گرفته است. وی در عین حال تلاش دارد تا وابستگی خود به جریان انحرافی را پنهان نگه دارد. بر اساس این گزارش از برخی مسوولان استان مزبور خواسته شده تا با این کاندیدا همکاری کنند تا با رای بالایی به مجلس راه یابد. در همین رابطه این کاندیدا در دیدار با سران طوایف، قول های اجرایی برای کسب رای داده است».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد