سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

/دو خبر از نیروی انتظامی استان خوزستان/

اهواز- ماموران کلانتری 22 اهواز پس از دستگیری سارق حرفه ای اموال مسروقه زیادی را کشف کردند.

1390/11/17 - 09:27

به گزارش یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ماموران کلانتری 22 اهواز در پی دریافت یک فقره پرونده از مقام قضایی بر دستگیری سارق فراری، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء او مقداری مواد مخدر و اموال مسروقه از قبیل، یک دستگاه موتور سیکلت، تعداد زیادی اسناد و مدارک، 48 عدد ساعت مچی، 14 دستگاه گوشی تلفن همراه و غیره کشف کردند.

در خاتمه ماموران پلیس متهم دستگیر شده را جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی کردند.

**تیر اندازی برای جلب رضایت شاکی

ماموران کلانتری 11 شهرستان شادگان فردی را که برای جلب رضایت با ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی به درب منزل شاکی می کرد دستگیر و دو قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف گردید.

ماموران کلانتری 11 شهرستان شادگان در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر تیر اندازی به درب منزل وی و ایجاد رعب و وحشت موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس در تحقیقات از شاکی دریافتند فردی به اتهام قتل پسرش تحمل حبس می نماید و با توجه به وساطت ریش سفیدان محلی وی راضی به رضایت و آزادی متهم از زندان نمی باشد.

در ادامه ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی به خانواده زندانی مشکوک شده و یکی از پسران خانواده را دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک قبضه اسلحه به همراه دو تیغه خشاب و فشنگ و یک قبضه اسلحه کلت کمی و تعدادی فشنگ جنگی کشف کردند.

متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به تیراندازی به درب منزل شاکی انگیزه خود را ایجاد رعب و وحشت جهت جلب رضایت برای برادرش که برجرم قتل تحمل حبس می نماید و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد