سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیرکل راه‌آهن جنوب:
سهم جابه‌جایی ریلی در خوزستان کم است

اقتصادی  16/11/1390  10:22:47
9011-8374-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرکل راه‌آهن جنوب با بیان این‌که میزان جابه‌جایی ریلی در خوزستان کم است، گفت: سهم جابه‌جایی ریلی در خوزستان فقط 15 درصد بوده و این میزان جابه‌جایی رضایت‌بخش نیست و باید بیشتر شود.

خسرو رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ‌در خوزستان، عنوان کرد: ‌این میزان باید به 85 درصد برسد و سیاست‌ و برنامه‌ریزی‌ها در امور زیربنایی باید طوری پیش برود تا در افراد این تمایل ایجاد شود که برای جابه‌جایی بارهای خود از راه‌آهن استفاده کنند.

وی در خصوص وضعیت خصوصی‌سازی راه‌آهن در استان، افزود: کلیه امور تعمیر و نگه‌داری از سیستم‌های زیربنای، ساختمان تأسیسات و امور خدماتی به بخش‌خصوصی واگذار شده و موارد و بخش‌هایی که طبق قانون اصل 44 باید به بخش‌خصوصی واگذار شود در تان خوزستان به بخش‌های خصوصی واگذار شده است.

مدیر کل راه آهن جنوب در خصوص وضعیت قیمت بلیط‌های قطار، اظهار کرد: با توجه به این‌که راه‌آهن یک موسسه دولتی است و معمولاً اقشار کم‌درآمد و متوسط در کشور با قطار مسافرت می‌کنند، سعی می‌شود به‌منظور رفاه حال مردم و امکان مسافرت کردن برای این اقشار، قیمت بلیط‌ها در حد توان این افراد و به میزان کم افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد