سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانها

وضعیت نامناسب غسالخانه شوشتر؛
شهردار:
مشکل شوشتر تنها غسالخانه نیست
شهرداری 12 میلیارد تومان بدهی دارد

اجتماعی  15/11/1390  17:05:22
9011-7514-5 کد خبر
RSS :: پرینت

شهردار شوشتر گفت: مشکل شهر شوشتر تنها غسالخانه نیست؛ کمبود بودجه و درآمد در مجموعه شهرداری موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده و از سال 80 تاکنون هم روز به روز بر میزان بدهی‌های شهرداری‌ افزوده شده است.

آرش دور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خوزستان_اظهار کرد: میانگین سن کارمندان شهرداری شوشتر از بقیه شهرداری‌های استان بیشتر است و 70 نفر از نیروهای این مجموعه در آینده نزدیک بازنشست می‌شوند، این در حالی است که مجوز استخدام نیروی جدید در اختیار نداریم.

وی با اشاره به کمبود نیرو در شهرداری شوشتر، افزود: فردی که در غسالخانه شوشتر کار می‌کرد مدتی پیش فوت کرد و در کمتر از 24 ساعت یک نیروی جدید جایگزین شد. البته مشکل غسالخانه شوشتر تنها کمبود نیروی انسانی نیست، بلکه باید سردخانه مناسب و امکانات مورد نیاز یک شهرستان 120 هزار نفری در این مکان ایجاد شود.

دور با بیان این‌که مشکل شوشتر تنها غسالخانه نیست، تصریح کرد: شهرداری شوشتر در حال حاضر 12 میلیارد تومان بدهی دارد، این در حالی است که کل بودجه پیش‌بینی شده شهرداری شوشتر در سال جاری 6،5 میلیارد تومان بوده و این میزان بودجه هم به طور کامل محقق نشده است.

شهردار شوشتر تاکید کرد: یک شهردار توانایی اداره‌ کردن شهر به تنهایی را ندارد و مسوولان کشوری و استانی باید بیش از این به شوشتر توجه کنند.

گفتنی است مشاهدات خبرنگار ایسنای خوزستان نشان می‌دهد که غسالخانه شوشتر وضعیت بسیار نامناسبی دارد و شهروندان از وضعیت این مکان ناراضی هستند. خبرنگار ایسنا که در روزهای گذشته به صورت اتفاقی در این مکان حضور یافته، مشاهده کرده که تنها یک خانم غسال در این غسالخانه حضور دارد و این فرد هم وظیفه غسل را به همراهان میت واگذار می‌کند. این فرد در پاسخ به خبرنگار ایسنا درباره علت وضعیت نامناسب این غسالخانه عنوان کرده که بیش از شش ماه است حقوقی دریافت نکرده‌ایم و بنابراین نمی‌توانیم بهتر از این کار کنیم!

در و دیوار این غسالخانه هم بسیار آلوده و کثیف است و آلودگی دیوارها به محض ورود، توجه مراجعان را به خود جلب می‌کند.

 

شوشتر شهری تاریخی و مذهبی است و وجود تعداد زیادی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در این شهر موجب شده شهروندان به مرور زمان اموات خود را در جوار این مکان‌های مقدس دفن کنند. در چنین شرایطی زیبا نیست که در مکانی که به نام صاحب‌الزمان (عج) مزین شده و همراهان افراد فوت شده با ارادت به حضرت این مکان را برای دفن عزیزان خود انتخاب می‌کنند، با چنین صحنه‌هایی مواجه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد