سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

آب گرفتگی معابر/آغاز تندباد و گردو خاک محلی در خوزستان 

خبرگزاری فارس: بارش‌های شدید باران در خوزستان باعث آب گرفتگی معابر و مشکلاتی برای تردد در شهرهای شمال خوزستان شد.

خبرگزاری فارس: آب گرفتگی معابر/آغاز تندباد و گردو خاک محلی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بارش‌های رگباری و ممتد باران که از بامداد روز گذشته در خوزستان آغاز شده بود،‌ همچنان در شهرهای شمالی استان ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در این باره در گفتگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بارش‌های باران که از بامداد روز گذشته بر اثر ورود سامانه نسبتاً فعال مدیترانه‌ای به استان خوزستان آغاز شده بود همچنان در برخی از مناطق استان فعال است.

مسعود ده مولایی افزود: این بارش‌ها بیشتر در مناطق شمال و شرق استان وجود داشته است و بیشتر در شهرهایی همچون دزفول،‌ گتوند، شوشتر و ایذه باعث نزول بارش‌های مناسبی شده است.

وی با اشاره به نقشه‌های پیش بینی هوای تهیه شده در این اداره کل خاطرنشان کرد:‌از اواخر وقت امروز وزش بادهای نسبتاً شدید در استان خوزستان اصلی‌ترین تغییرات هواشناسی در ساعات آینده خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شهرهای جنوبی و ساحلی استان به دلیل وزش بادهای شدید احتمال مواج شدن دریا و طوفانی شدن خلیج بسیار زیاد است.

‌ مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: تندباد در شهرهای اهواز،‌شوشتر و ملاثانی در دقایق پیش باعث شکسته شدن درختان،‌ پایه‌های برق و وارد شدن خسارات شدید به تابلوهای تبلیغاتی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد