سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

16 الی 18 بهمن‌ماه
یازدهمین جشنواره موسیقی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن موسیقی خوزستان از برگزاری یازدهمین جشنواره موسیقی استان از‌ 16 تا 18 بهمن‌ماه در تالار مهتاب اهواز خبر داد.

خبرگزاری فارس: یازدهمین جشنواره موسیقی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

احمد نیک‌پی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در این جشنواره 12 گروه موسیقی از شهرهای ماهشهر،‌ دزفول، رامهرمز، خرمشهر و اهواز حضور دارند.

وی افزود:‌ طبق برنامه زمان‌بندی،‌ در روز افتتاح این جشنواره، گروه "راز و نیاز" به سرپرستی کامبیز مفتاحی ساعت 16 و گروه "اهورا" به سرپرستی محمدرضا نیاکان ساعت 17:30 از شهرستان ماهشهر به سبک سنتی به اجرا برنامه می‌پردازند.

نیک‌پی ادامه داد: هم‌چنین گروه "آوا" به سرپرستی علیرضا تابنده ساعت 17 و گروه "دل انگیز" به سرپرستی حسین شکوفا ساعت 18:30 از شهرستان دزفول به سبک سنتی به اجرای برنامه می‌پردازند، در ادامه نیز گروه "ژرفا" به سرپرستی قربانعلی زاهدی ساعت 18 از شهرستان رامهرمز به سبک محلی و گروه "هانا" به سرپرستی سیدیونس هاشمی ساعت 19 از شهرستان خرمشهر به سبک محلی برنامه اجرا می‌کنند.

وی به برنامه روز دوم این جشنواره اشاره کرد و گفت:‌ در روز 17 بهمن‌ماه، ساعت 9 صبح کارگاه آموزشی برگزار می‌شود، در ادامه این روز گروه "نخل طلایی" به سرپرستی جهانگیر اسماعیلیان ساعت 16 و گروه "غروب کارون" به سرپرستی آرش کیانی‌منش ساعت 18 از شهرستان اهواز به سبک بندری به اجرای برنامه می‌پردازند.

سرپرست انجمن موسیقی خوزستان اضافه کرد: هم‌چنین گروه "تمبک‌نوازی دلشدگان" و "دف‌نوازی طلوع" به سرپرستی فرشید توکلی به ترتیب ساعت 17 و 18:30 از شهرستان اهواز به سبک سنتی برنامه اجرا می‌کنند، در ادامه نیز گروه "زهی سپهر" و "زهی مهر" به سرپرستی بخشایش محمودی ساعت 17:30 و 19 از شهرستان اهواز به سبک کلاسیک نیز 17 بهمن‌ماه به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد:‌ مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 18 عصر در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود، هم‌چنین تمامی گروه‌ها طی دو روز برگزاری جشنواره به اجرای برنامه می‌پردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد