سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی استان

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
رای کمیته انضباطی در کمال بی‌انصافی صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور در خصوص مسابقه دو تیم نفت آبادان و مقابل فجرسپاسی شیراز در کمال بی‌انصافی صادر شد.

خبرگزاری فارس: رای کمیته انضباطی در کمال بی‌انصافی صادر شد

عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: فکر می‌کنم رای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات شکل گرفته در مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز با گزارش ناصواب ناظر مسابقه صادر شده است.

وی با اشاره به جریمه دو میلیون تومانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون افزود: این جریمه به بهانه فحاشی هواداران تیم فوتبال نفت آبادان به داور مسابقه این تیم در مقابل سپاسی شیراز صادر شده در حالی که همه حاضران در ورزشگاه شاهد اهانت‌های تماشاگران منتسب به تیم شیرازی به بازیکنان صنعت نفت و مردم آبادان در ورزشگاه حافظیه بودند.

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: در مقایسه‌ای ساده بین هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سایر سکونشینان تیم‌های لیگ برتری به این نتیجه می‌رسید که نماینده آبادان در لیگ برتر بهترین هوادار را در مجموعه تیم‌ها در اختیار داشته که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اقدامات خوب این مجموعه را هیچگاه به چشم نمی‌بیند.

وی در ادامه با اشاره به ریشه‌یابی علت اهانت تماشاگران تیم فجرسپاسی به بازیکنان و هواداران صنعت نفت در روز مسابقه دو تیم خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم شخص خاصی را در این خصوص متهم کنم، ولی با توجه به این موضوع که سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هیچ واکنشی نسبت به اتفاقات شکل گرفته نشان نداد این شائبه ایجاد شده که توهین به تماشاگران آبادانی برنامه‌ریزی شده بود هر چند که امیدوار هستم این اتفاق در حد شائبه باقی بماند.

سورانی در پایان اذعان داشت: از دقیقه یک تا نود مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی شیراز، شاهد اهانت تماشاگران حریف به دوستداران نفت آبادان بوده که این توهین‌ها را شایسته مردم خوب و فهیم شیراز نمی‌دانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد