سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

تشکر از نمایندگان/ کاندیداهای رامهرمز/ اداره دخانیات دزفول/ مدیر کل امور بانوان خوزستان

شوشان : هفته نامه رسانه جنوب در ستون ویژه های خود چند تشکر داشته است که در ذیل می آید:

اول: نمایندگان مجلس

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دیروز (دوشنبه مورخ 10/11/90) علی رغم مطرح شدن چند طرح به دلیل عدم مشارکت نمایندگان در رأی گیری هیچ مصوبه ای تصویب نشد که بدین وسیله از نمایندگان ملت متشکریم! همچنین از خودمان نیز متشکریم که با فرستادن چنین نماینده هایی به مجلس در این افتخارات سهیم بوده ایم.

دوم:کاندیداهای رامهرمز

در خبرها داشتیم در شهرستان رامهرمز یکی از کاندیداهای معروف، ضیافت شامی برقرار کرده و در خلال آن طرفدارانش با اطرافیان کاندیدای دیگر که ستادش در نزدیکی محل شام دادن بوده درگیر شده اند!

پیشاپیش از این همه قانون مداری و حفظ فضای سالم انتخاباتی در این شهرستان به ویژه از این کاندیدای محترم و با سابقه متشکریم آن هم به طور ویژه! از دوستان هیات نظارت هم به نوبه خود کمال تشکر را داریم که احتمالا به تذکر بسنده می کنند البته اگر تذکری هم در کار باشد.

سوم:اداره دخانیات دزفول

مشاهده کردیم! با زحمات طاقت فرسا و دلسوزانه این اداره، مراکز توزیع و فروش انواع و اقسام سیگار و توتون و تنباکو و قلیان و ... افزایش یافته است. ما به سهم خود و البته از طرف اصحاب سیگار و قلیان و ... از این اقدام ارزشمند دخانیات دزفول در تسهیل عرضه این کالای استراتژیک و به تبع آن، تبلیغ آن برای نسل سوم و چهارم و ... تشکر می کنیم.

چهارم: مدیر کل امور بانوان خوزستان

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان  اعلام کرده اند: تبیین هویت متعالی زن از دیدگاه امام (ره) از برنامه‌های دهه فجر امسال است. ما از این حسن انتخاب و نام گذاری زیبا تشکر بعمل می آوریم اما نکته ای که هست انتخاب عناوین خیلی درشت و کلی و عدم بازدهی مناسب برخی از این برنامه های صرفا نمادین است بهتر نبود یکی از مشکلات ملموس بانوان خوزستانی که کم هم نیست بعنوان محور برنامه ها انتخاب می شد؟....

البته وظیفه ما صرفا یک تشکر ویژه است که از ایشان بطور ویژه متشکر هستیم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد