سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

در سال آینده اجرا می‌شود
اضافه شدن 60 دوربین برای کنترل نامحسوس اهواز

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اهواز از اضافه شدن 60 دوربین در سال آینده به منظور کنترل و مدیریت ترافیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: اضافه شدن 60 دوربین برای کنترل نامحسوس اهواز

مسعود یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با تاکید بر توسعه کنترل نامحسوس ترافیک در اهواز، گفت: در مرحله نخست اجرای طرح کنترل نامحسوس ترافیک شهر اهواز 60 دوربین در ورودی‌های شهر، هسته مرکزی و مناطق حاشیه نصب شده‌اند که با استفاده از این دوربین‌ها تخلفات رانندگی قابل شناسایی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اهواز افزود: از این تعداد 50 دوربین از آبان ماه امسال وارد مدار شده‌اند و مدیریت و انتظام بخشی ترافیک نیز آغاز شده است.

یزدی ادامه داد: مرحله دوم این طرح شامل 60 دوربین دیگر است که مطالعات آن در حال انجام و سال آینده اجرایی می‌شود.

عضو شورای ترافیک استان اظهار کرد: اخیرا ارسال پیام کوتاه به رانندگانی که مرتکب تخلفات رانندگی می‌شوند آغاز شده که از حدود 50 پیامک در روز به 100 پیامک در روز رسیده است.

وی همچنین گفت: به زودی علاوه بر پیامک، تصویر راننده در زمان انجام تخلف از طریق پست به فرد متخلف ارسال می‌شود. شورای هماهنگی ترافیک استان قرار است اعتبار اجرای این طرح را تامین کند.

معاون شهردار اهواز همچنین از هوشمند شدن 14 تقاطع اهواز در سال آینده خبر داد و گفت: در سال جاری 17 تقاطع در خیابان انقلاب، کیانپارس، پاسداران، گلستان و مرکز شهر اهواز هوشمند شده‌اند، و در مرحله دوم نیز 14 نقطه هوشمند خواهند شد.

به گفته وی، با هوشمند شدن تقاطع‌ها، زمان توقف پشت چراغ‌های راهنمایی بر اساس حجم ترافیک تغییر می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد