سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد
دستگیری 312 سوداگر مرگ در خوزستان 

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: در اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز تعداد 312 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 66 کیلو و 738 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

خبرگزاری فارس: دستگیری 312 سوداگر مرگ در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خوزستان، علی شوهانی اظهار کرد: برای ارتقای سطح اطلاعاتی و عملیاتی و تشدید برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، توزیع‌ کنندگان، خرده‌ فروشان و پاک‌سازی نقاط آلوده شهری و روستایی طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز با نام شاهد 5 ‌طی سه روز گذشته با تمام توان عملی و اطلاعاتی در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای طرح 23 منطقه آلوده و جرم‌خیز که از پیش شناسایی شده بود پاک‌سازی و مقدار 66 کیلو و 738 گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

شوهانی با اشاره به دستگیری 312 نفر در اجرای طرح گفت: دستگیر‌شدگان در امر قاچاق، توزیع، حمل، خرده‌فروشی و مشارکت در حمل فعالیت می‌‌کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه از انهدام دو باند تهیه و توریع مواد مخدر در اجرای طرح خبر داد و گفت: از دستگیر ‌شدگان علاوه بر کشف مواد مخدر، سه قبضه سلاح، ‌‌خودروی سواری، تعداد زیادی انواع قرص‌های روان‌گردان و... کشف شد.

شوهانی در خاتمه ضمن قدردانی از مردم که در اجرای طرح همکاری نزدیکی با پلیس داشتند، خاطر‌نشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مواد مخدر را با پلیس 110 در میان بگذارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد