سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

از زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها
خوزستانی‌ها معادل یک نیروگاه 150 مگاواتی صرفه‌جویی کردند 

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: خوزستانی‌ها در مصرف انرژی برق به اندازه یک نیروگاه 150 مگاواتی صرفه‌جویی کردند.

خبرگزاری فارس: خوزستانی‌ها معادل یک نیروگاه 150 مگاواتی صرفه‌جویی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، عبدالرسول زرگر اظهار کرد: از زمان اجرای هدفمندی یارانه‌ها تاکنون خوزستانی‌ها معادل هزینه احداث یک نیروگاه 150 مگاواتی در مصرف برق صرفه‌جویی کردند.

وی افزود: مقدار ریالی انرژی صرفه‌جویی شده در یک سال پیاده‌سازی قانون هدفمندی یارانه‌ها در استان خوزستان به میزانی است که با معادل آن می‌توان یک نیروگاه گازی با ظرفیت تولید 150 الی 160 مگاواتی احداث کرد و این میزان صرفه‌جویی در هزینه‌های برق مصرفی بسیار قابل توجه است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین مصرف انرژی یک ساله بعد از هدفمندی یارانه‌ها 28 هزار و 976 مگاوات ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 65/6 درصد کاهش داشته است.

زرگر همچنین افزود: میزان ریالی انرژی صرفه‌جویی شده نیز 125.5 میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به لزوم سرمایه‌گذاری عظیم در صنعت برق به عنوان یک صنعت زیرساخت و زیربنایی و ضرورت مصرف انرژی در بخش‌های مولد و صنایع، قانون هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند اهداف کلان توسعه و سرمایه‌گذاری را در این صنعت مهم برآورده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد