سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار هواشناسی خوزستان

بارش باران در شمال خوزستان آغاز شد 

خبرگزاری فارس: پس از آنکه در زمستان جاری تنها دو بار باران در خوزستان باریده است، بار دیگر بارش باران در شهرهای شمالی خوزستان آغاز شد.

خبرگزاری فارس: بارش باران در شمال خوزستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان، بارش باران رگباری در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه در شهرستان ایذه، گتوند، شوش، شوشتر از ساعتی پیش آغاز شده و این نوید بارش‌های تازه در این فصل برای کشاورزان در این مناطق است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در این‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بارش باران از امروز تا پایان وقت فردا در استان ادامه خواهد داشت.

مسعود دهملایی افزود: بارش‌های موجود در استان متأثر از سامانه بارشی وارد شده به استان موسوم به مدیترانه‌ای است که بارش‌های خوبی را در ساعات آینده در استان خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بارش‌ها در خوزستان گسترده خواهد بود، تاکید کرد: این بارش‌ها در استان خوزستان گسترده خواهد بود ولی در شمال و شرق استان بیشتر رخ خواهد داد.

دهملایی درباره وضعیت هوای استان در ساعات آینده خاطرنشان کرد: وضعیت هوا، صاف گاهی تا قسمتی ابری به تدریج با افزایش ابر همراه با مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

این مقام مسئول درباره شرایط باد در خوزستان عنوان کرد: جهت باد، شمال‌غربی گاهی شمال‌شرقی سرعت باد، 15 تا 35 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 46 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد