سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار سیاسی

وی مدعی شد: شورا اقدام ایران در سرکوب مخالفان سوریه را که هدفی جز آزادی ندارند محکوم می کند و به این کشور پیشنهاد می کند برای حفظ روابط دو ملت از مشارکت در سرکوب انقلاب سوریه دست بردارد .
یک عضو شورای ملی سوریه (مخالفان حکومت بشار اسد) از ایران خواست تا به حمایت از بشار اسد پایان دهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه " سمیر نشار " عضو کمیته اجرایی شورای ملی سوریه روز شنبه در جریان یک کنفرانس خبری در استانبول با ادعای اینکه ایران در سرکوب مخالفان در سوریه نقش دارد از حکومت ایران خواست دست از حمایت خود از حکومت سوریه بردارد.

وی مدعی شد : " شورا اقدام ایران در سرکوب مخالفان سوریه را که هدفی جز آزادی ندارند محکوم می کند و به این کشور پیشنهاد می کند برای حفظ روابط دو ملت از مشارکت در سرکوب انقلاب سوریه دست بردارد ."

اظهارات این عضو شورای ملی سوریه در حالی است که در ماه های گذشته در چند نوبت اعضای مسلح این گروه چند شهروند غیر نظامی ایران را در مناطق مختلف سوریه ربوده اند.

حکومت سوریه می گوید مواجه با موجی از خشونت های سازمان یافته افراد مسلح و تروریست ها است و این در حالی است که مخالفان حکومت سوریه می گویند اعتراضات آنها مسالمت آمیز بوده و برای برقراری دموکراسی و خلع بشار اسد از حکومت است .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد