سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

/حاشیه‌‌نگاری دربی بسکتبال خوزستان/
از تشویق علی دایی تا درگیری فیزیکی بین بازیکنان
ورزشی  8/11/1390  09:17:46
9011-4081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

در کوارتر سوم بازی دو تیم ملی‌حفاری اهواز و پتروشیمی بندرامام از سری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور، داور بازی به دلیل خاموش شدن اسکوربرد سالن، دستور به توقف بازی داد.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، دیدار تیم‌های بسکتبال ملی‌حفاری اهواز و پتروشیمی بندرامام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور ساعت 16 روز پنج‌شنبه ششم بهمن‌ماه به میزبانی تیم ملی‌حفاری برگزار شد.

این بازی در کوارترهای اول و دوم با نتایج 18 بر 14 و 25 بر 22 به سود تیم ملی‌حفاری به پایان رسید اما پتروشیمی بندرامام در نیمه دوم تیم متحول شده‌ای بود و تا اندازه‌ای بازی را در دست گرفت و موفق شد کوارتر سوم را با نتیجه 49 بر 37 به سود خود تمام و اختلافش را با تیم ملی‌حفاری زیاد کند. در ادامه نیز با این‌که تیم ملی‌حفاری سعی داشت اختلاف را کم کند ولی درنهایت حریف ملی‌پوشان پتروشیمی بندرامام نشد.

از حاشیه‌های این دیدار می‌توان به خاموش شدن اسکوربرد بازی در کوارتر سوم اشاره کرد که داور دیدار نیز به همین دلیل بازی را متوقف کرد و پس از چند دقیقه که اسکوربرد روشن شد هواداران ملی‌حفاری نسبت به امتیازات درج شده در تابلو اعتراض داشتند و معتقد بودند که امتیاز تیم‌شان 32 است نه 31 به همین دلیل چند ثانیه‌ای شعار "32 ، 32" سر دادند.

در انتهای کوارتر سوم نیز بین بازیکن شماره 13 ملی‌حفاری و بازیکن شماره 11 تیم پتروشیمی بندرامام درگیری فیزیکی و لفظی رخ داد و داور بازی این صحنه را پنالتی گرفت که هر دو پنالتی علی دورقی برای تیم ملی‌حفاری از دست رفت. در کوارتر چهارم نیز میان سعید داورپناه از تیم پتروشیمی و مهدی شیرچنگ از ملی‌حفاری درگیری لفظی به وجود آمد.

در کوارتر چهارم این دیدار دو بازیکن اصلی تیم پتروشیمی بندرامام به دلیل پنج خطا شدن توسط داور بازی از زمین اخراج شدند و تیم پتروشمیی دقایقی را با دو بازیکن کمتر بازی کرد که این شرایط موجب اعتراض شدید شاهین‌طبع سرمربی تیم پتروشیمی به کادر داوری و توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

یکی از نکات جالب این بازی تشویق علی دایی در سالن بسکتبال توسط تعدادی از تماشاگران بود.

دربی بسکتبال خوزستان درنهایت با نتیجه 71 بر 59 به سود تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد