سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

‌جمعی از دانشجویان خرمشهری در بیانیه‌ای اعلام کردند
منافقین مدعی به ناکامان تاریخ پیوستند

خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های خرمشهر در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند: منافقین مدعی، که به ناکامان تاریخ پیوستند و در این راه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.

خبرگزاری فارس: منافقین مدعی به ناکامان تاریخ پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان جمع کثیری از دانشجویان خرمشهری با امضای بیانیه‌ای مشترک که نسخه‌ای از آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب خوزستان نمابر شده ضمن تاکید بر لزوم اخراج هر چه سریع‌تر منافقان جنایتکار و تروریست از خاک عراق خاطرنشان کردند: منافقان که روزگاری با هدف براندازی نظام سلطنتی و مبارزه با امپریالیسم آمریکا اعلان موجودیت کردند و بعد هم مدعی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند، به استناد اسناد و اعترافات بیش از هزار عضو جدا شده و نادم، این فرقه تروریستی از همان آغاز به‌عنوان یک مهره جاسوسی در خدمت ساواک و بعدها صدام و آمریکا و اسراییل قرار گرفتند و به‌منظور خدمت به اربابان خود به رذیلانه‌ترین اعمال ضدبشری دست زدند و در این راه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند.
در ادامه این بیانیه همچنین افزوده شده است: فرقه منافقین در آغاز با فروختن جوانان مسلمان و مبارزی امثال شهید مجید شریف واقفی به ساواک و بعد از پیروزی انقلاب با اعلان جنگ مسلحانه علیه هموطنان بی‌گناه خود دست به جنایت‌های بی‌شماری زدند و در نهایت در سال 65 رسماً به آغوش صدام بعثی و جنایتکار در عراق پناه بردند و دوشادوش دشمن در حق ملت مظلوم ایران در انجام هیچ خیانت و جنایتی فروگذار نکردند.
این دانشجویان در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کردند: با پایان جنگ تحمیلی نیز فرقه منافقین با انجام عملیات‌های تروریستی و خرابکارانه مانند عملیات مرصاد و بمب‌گذاری در خاک ایران با هدف انهدام تأسیسات زیربنایی و ترور افرادی همچون شهید صیاد‌شیرازی و شهید لاجوردی و کشتار مردم بی‌پناه و مظلوم کردستان و شیعیان عراق، همچنان به جنایات خود ادامه دادند.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: بعد از سقوط صدام نیز به آغوش آمریکا و برادران مجاهد خلق بوش و اوباما پناه بردند و با چرخش 360 درجه‌ای، شعار و ایدئولوژی ضدیت با امپریالیسم را با رذالت تمام به خط موازی با امپریالیسم بدل کردند.
دانشجویان دانشگاه‌های خرمشهر اضافه کردند: اما این‌بار فصل تازه‌ای از خیانت به کشور و مردمشان را با نوکری و سرسپردگی به آمریکا و رژیم اشغالگر آغاز کردند و در این رابطه با افشای فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و اشاعه‌ای اطلاعات و اخبار خلاف واقعیت در این خصوص کارنامه سراسر خیانت و جنایت و وطن‌فروشی خود را کامل کردند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ولی دیگر عمر این فرقه پلید و ضد بشری به پایان رسیده و از این به بعد باید فرقه منافقین و رجوع خائن و جنایتکار را ناکام و با آرزوهای به گور رفته، همچون سایر اربابان و همپیاله‌هایش در زباله‌دان تاریخ سراغ گرفت.
در بخش پایانی این بیانیه گفته شده است: ‌ما جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شهر شهیدپرور خرمشهر ضمن حمایت از مصوبه دولت عراق مبنی بر اخراج افراد این فرقه خائن به وطن از عراق، امیدواریم خاک مقدس کشور عراق از وجود این فرقه پاک و منزه شود و مردم عراق با خروج منافقین به امنیت کامل رسیده و با آسودگی و رضایت خاطر به بازسازی و آبادی کشور عزیزشان بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد