سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی اجتماعی خوزستان

برگزیدگان همایش تعزیه و آئینهای نمایشی محرم خوزستان شناخته شدند 
ماهشهر - خبرگزاری مهر: هفتمین دوره همایش استانی تعزیه و آئینهای نمایشی محرم پنجشنبه با معرفی آثار برگزیده و اهدای جوایز در ماهشهر به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بخش بروشور حسین ذوالفقاری برای نمایش «آختن» از شهرستان خرمشهر، بخش نور «محمود ممتازان» برای نمایش «مجلس شهادت مهتاب» از شهرستان بهبهان، طراحی صحنه آقایان «ساسان شکوریان» و «سید اسماعیل سخایی» برای نمایش «شهادت مهتاب» از شهرستان بهبهان و در بخش موسیقی آقایان « علی امیرزاده و رسول دریس» برای نمایش «حسینیه ارث پدرم» از شهرستان ماهشهر برگزیده شدند.

در بخش بازیگری مرد رتبه سوم مشترکا به آقایان «آرش شیشه گران» برای نمایش «علم شمعی نذر کرد تا تو را کشف کند» از شهرستان اهواز و «حسین کارگر» برای نمایش «رستگاری در آخرین تپش» از شهرستان ماهشهر تعلق گرفت.

رتبه دوم این بخش مشترکا به آقایان «امیر زبیدی» برای نمایش «رستگاری در آخرین تپش» از شهرستان ماهشهر و «احمد مسافری» برای نمایش «آختن» از شهرستان خرمشهر اهدا شد.

رتبه اول بازیگری مرد به «سید اسماعیل سخایی» برای نمایش «مجلس شهادت مهتاب» از شهرستان بهبهان تعلق گرفت.

در بخش بازیگری زن، هیئت داوران هیچکدام از بازگیران زن را برای کسب عنوان اول معرفی نکرد و لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را مشترکا به خانمها «نجمه صالح پور» برای نمایش «علم شمعی نذر کرد تا تو را کشف کند» از شهرستان اهواز و «رکسانا مظفری» برای نمایش «خورشید کاروان» از شهرستان رامشیر اهدا کرد.

در بخش نمایشنامه «ایوب بختیاری» برای نمایش «علم شمعی نذر کرد تا تو را کشف کند» از شهرستان اهواز رتبه سوم، «اباذر محمد حسنی» برای نمایش «مجلس شهادت مهتاب» از شهرستان بهبهان رتبه دوم و «حسین کارگر» برای نمایش «رستگاری در آخرین تپش» از شهرستان ماهشهر رتبه اول را کسب کردند.

در بخش بازیگری خردسال هیئت داوران لوح تقدیرهای خود را بدون هیچگونه اولویتی به ابوالفضل دهناوی برای نمایش «وضوی عشق» از شهرستان ماهشهر، انیس پورشعبان و محدثه اسماعیل پور برای نمایش «مجلس شهادت مهتاب» از شهرستان بهبهان و ستاره ناآور برای نمایش «خورشید کاروان» از شهرستان رامشیر اهدا کرد.

در بخش کارگردانی «ایوب بختیاری» برای نمایش «علم شمعی نذر کرد تا تو را کشف کند» از شهرستان اهواز رتبه سوم، آقایان «ساسان شکوریان و سیداسماعیل سخایی» برای نمایش «مجلس شهادت مهتاب» از شهرستان بهبهان رتبه دوم و «امیر زبیدی» برای نمایش «رستگاری در آخرین تپش» از شهرستان بندرماهشهر رتبه اول را کسب کردند.

هیئت داوران هفتمین همایش استانی تعزیه و آیین های نمایشی محرم حجت الله تجلی، ناصر میاحی و محمدرضا قاسمی بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد