سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانها

برکناری دو شهردار در یک روز / استعفای شهردار اندیمشک و عزل شهردار مسجدسلیمان

شوشان: حکایت بی سر و سامانی مدیریت شهری در خوزستان همچنان ادامه دارد. جدیدترین اخبار از مدیریت شهری حاکی از آن است که شهردار اندیمشک و مسجدسلیمان یکی استعفا داده و دیگری عزل شده است.  

به گزارش شوشان ، از قرار معلوم شهردار اندیمشک به دلیل مشکلات قلبی از سمت خود استعفا داده و قرار است اعضای شورای شهر با این استعفا به زودی موافقت کنند. در همین رابطه شهردار اندیمشک به خبرنگار شوشان گفت : دکتر قلب در معایناتی که از من داشت تاکید کرد که بدلیل بیماری قلبی کارهای پراسترس برایم مضر و خطرناک می باشد و همین موضوع باعث تقدیم استعفایم به اعضای شورای شهر اندیمشک شده است.

قابل ذکر است که اعضای شورای شهر نیز آن گونه که شنیده می شود با این استعفا موافق خواهند کرد و حتی جایگزین وی را انتخاب نموده اند.

شنیده شده شاهین جاوید یکی از گزینه هایی است که مطرح شده و نتیجه قطعی در جلسه ای که با حضور اعضای شورای شهر برگزار می شود مشخص خواهد شد.

همچنین از مسجدسلیمان خبر می رسد که شهردار این شهر به دنبال ارائه طرح سؤال و درخواست استیضاح ، از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر ، چشم به راه سرانجام و تکلیفش از سوی شورائیان شده است، کما اینکه سیدرامین شیرمردی، عباس عباسی‌زاده، علی یارحسینی و علیرضا کریمی چهار عضو شورای شهر مسجدسلیمان در خصوص عملکرد ضعیف شهردار طرح سؤال ارائه دادند و با عدم حضور شهردار و بی‌اعتنایی وی به جایگاه و منزلت شورا وی را غیابی استیضاح هم کرده اند.

در جلسه استیضاح، مهراب فلسفی‌زاده که با حضور تمام اعضا برگزار شد، محمدرضا کرم‌زاده به عنوان مخالف استیضاح و سیدرامین شیرمردی به‌عنوان موافق استیضاح سخن گفتند که در پایان با رای‌گیری اعضا و نسبت 5 به2 شهردار از سمتش عزل شد.

منوچهر بارانی دیگر عضو این شورا رای ممتنع و عزیزی قنبری دیگر عضو شورا رای بر عزل شهردار دادند.

این تصمیم اعضای شورای شهر و تا زمان قانونی 3 ماهه تعیین شهردار، باقری معاون اداری مالی شهرداری به عنوان سرپرست این نهاد پردردسر و خدماتی را اداره خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد