سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خوزستان:
گرد و خاک عراق رسید/دمای شهرهای خوزستان زیرصفر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: گرد و خاکی از سمت کشور عراق در حال ورود به ایران است.

خبرگزاری فارس: گرد و خاک عراق رسید/دمای شهرهای خوزستان زیرصفر شد

بهرام جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: گرد و خاک موجود در هوای استان خوزستان از کشور عراق و از حوالی منطقه بستان به خوزستان وارد شده و در شهر‌های شوش، سوسنگرد، دزفول، گتوند، شوشتر و اهواز را متاثر از حضور خود کرده است.
وی با اشاره به شرایط موجود افزود: بسیاری از سایت‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌کردند که این توده برخاسته از کشور از کنار ایران می‌گذرد و به خوزستان وارد نمی‌شود ولی با روش‌های جدید به کار گرفته شده مسیر این توده به درستی تشخیص داده شد و بر این اساس اطلاعیه‌ای نیز صادر شده است.
وی با اشاره به اینکه این توده گرد و خاک در خوزستان ماندگار خواهد شد، تاکید کرد: این توده گرد و خاک در هوای استان خوزستان تا عصر امروز ماندگار است و پس از آن تا اواخر وقت امروز و اوایل وقت فردا رفته رفته کاهش می‌یابد و از بین خواهد رفت.
جنتی با تاکید بر اینکه هنوز برای ساعات آتی در خوزستان پیش‌بینی دقیقی نشده است، افزود: هنوز پیش‌بینی نشده است که توده‌های جدید گرد و خاک برای استان در کشور عراق تشکیل شده است یا نه زیرا رادارها در این باره هیچ چیزی نشان نمی‌دهند.
وی با اشاره به سرمایه بی‌سابقه در خوزستان تاکید کرد: سرمایه بی‌سابقه در استان سبب شده است که در شرایط کنونی و در شب گذشته دمای هوای شهرهای استان همگی یا به صفر ‌یا به زیر صفر برسد که از این شهرهای می‌توان به دزفول با 4- درجه، شوشتر با 2- و دهدز با 6- اشاره کرد.
وی تاکید کرد: این شرایط تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت و شرایط آب و هوایی از چهارشنبه به بعد مقداری بهبود خواهد یافت و دمای هوا افزایش محسوسی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد