سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

با تنگه هرمز کاری نداریم
ایسنا - ناتو از ایران خواست امنیت تأمین انرژی از طریق تنگه هرمز را تضمین کند، اما گفت این اتحاد نظامی غربی برنامه ای برای دخالت در این حوزه ندارد.


هشدار خبرگزاری ایتالیایی به اوباما
ایرنا - خبرگزاری رسمی ایتالیا ( آنسا ) نوشت : شمشیر دموکلس ایران در جریان رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سر اوباما سایه افکنده است.


هشدار سارکوزی درباره اقدام نظامی علیه ایران
مهر- شبکه های تلویزیونی عرب زبان از هشدار نیکلا سارکوزی رئیس جمهور فرانسه نسبت به اقدام نظامی علیه ایران خبر دادند.


خبر نجف زاده درباره پسر شهید احمدی روشن
جهان - کامران نجف زاده، خبرنگار صدا و سیما درباره دیدار خود با خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در وبلاگش نوشت: خبرنگاری یادم رفت وقتی فهمیدم پسر چهار ساله شهید مصطفی احمدی روشن، هنوز خبر ندارد پدر را شهید کرده اند. پسر را فرستادند خانه خاله، سراغ بابا را نگیرد.


نوجوان بوکانی سایت صهیونیستی را هک کرد
قدس آنلاین - یک نوجوان بوکانی در واکنش به ترور شهید «احمد روشن» سایت اینترنتی نشریه «شهیاد» رژیم صهیونیستی را هک کرد.


مهلتی درخواست نکرده ام
باشگاه خبرنگاران - قهرمان شجاعی، وکیل جوانفکر در خصوص مدت استمهال خود از دادگاه مطبوعات، گفت: به عنوان وکیل از دادگاه مطبوعات هیچ مهلتی را برای بررسی و بازخوانی پرونده درخواست نکرده ام.


اعتراف دادستان سابق آمریکا
ایران هسته ای - رمزی کلارک دادستان کل سابق آمریکا در بیانیه ای تأکید کرد آمریکا و اسرائیل با کمک برخی کشورها به صورت مخفی دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کنند.
این نخستین بار است که یک مقام بلند پایه دولت آمریکا به چنین امری اعتراف می کند.


تلاشهای محرمانه عربستان علیه ایران
خبر آنلاین - پایگاه خبری «النخیل» گزارش داد: سعودیها برای تشویق واشنگتن و برخی کشورهای غربی و اروپایی برای حمله به اصطلاح پیشگیرانه علیه تأسیسات هسته ای ایران اصرار دارند و در این راستا تلاش می کنند.


اظهارات ضد ایرانی رئیس پلیس دوبی
عصر ایران - «ضاحی خلفان» رئیس پلیس دبی در اظهاراتی ضد ایرانی گفت: سرنگونی حکومت صدام در عراق فرصت بزرگی را به ایران داد تا انقلاب خود را صادر کند و بر عراق، سیطره پیدا کند.


تبریک سخنگوی کاخ سفید به اصغر فرهادی !
پارسینه - ویکتوریا نولاند، سخنگوی کاخ سفید در اظهاراتی کسب جایزه گلدن گلوب توسط اصغر فرهادی را به این هنرمند ایرانی تبریک گفته است.


معاونی ندارم تا بازداشت شود
فارس - سرهنگ ابوالفتحی فرمانده بسیج استانداری تهران انتشار خبر بازداشت معاون بسیج این پایگاه را کذب محض دانست و گفت :بنده اصلاً معاونی ندارم که بازداشت شود.


لغو مجوز فعالیت پرس تی وی در انگلیس
واحد مرکزی خبر - اداره ارتباطات انگلیس موسوم به آفکام که بر فعالیت رسانه ها در این کشور نظارت دارد، در اقدامی ضد ایرانی مجوز فعالیت پرس تی وی را لغو کرد.


تکذیب خبراعزام نیروهای ایرانی به ترکیه
قدس آنلاین - سفارت ایران در ترکیه با صدور بیانیه ای مطبوعاتی اخبار منتشره در خصوص تلاش ایران برای اعزام نیرو به خاک ترکیه با هدف انجام عملیات تروریستی را به شدت تکذیب کرد.


سکوت خبری و بلاتکلیفی در دانشگاه آزاد
آصف نیوز- در حالیکه سه شنبه هفته گذشته، شورای عالی انقلاب فرهنگی به گزینه پیشنهادی هیات امنای جدید دانشگاه آزاد رأی مثبت داد، موضوع نشستن فرهاد دانشجو بر کرسی ریاست دانشگاه آزاد در سکوت خبری و بلاتکلیفی قرار گرفته و خبری مبنی بر خروج جاسبی انتشار پیدا نکرده و تاریخ دقیقی برای معارفه رئیس جدید مشخص نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد