سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

جنجال در تعاون روستایی خوزستان / اتهام سوار شدن ماشین های آنچنانی مدیران تعاونی های تولید !

شوشان: اخبار رسیده به شوشان حاکی از آن است که دو روز پیش سازمان تعاون روستایی از تمام مدیران شهرستانی خود دعوت می کند تا در همایشی که در خصوص واگذاری تعاونی های تولید به سازمان تعاون روستایی بود و تعدادی از مسئولین کشوری هم در آن حضور داشتند شرکت کنند.

به گزارش شوشان ، از قرار معلوم نوبت به بیان نظرات یکی از مدیران تعاون روستایی شهرستانی می شود که این نظرات با انتقاد شدید حاضرین روبرو شده و به یکباره جنجال بپا می شود و مدیران تعاونی های تولید همگی سالن را با اعتراض به این سخنان ترک می کنند. ماجرا از این قرار است که این مدیر معتقد است تعاونی های تولید که زیر نظر ادارات تعاونی روستایی فعالیت می کنند نه تنها سودی ندارند بلکه تراز کاری آنها منفی است و زیان ده هستند.

 اعتراض حاضرین زمانی به اوج رسید که این مدیر به مدیران تعاونی های تولید نیز اتهام وارد کرد. به گفته ی وی برخی مدیران تعاونی های تولید برای خود برو بیایی به راه انداخته اند و تعدادی از آن ها از همین راه به مال و منالی رسیده و ماشین های آنچنانی سوار می شوند. همین جمله باعث شد که مدیران تعاونی های تولید که وابسته به سازمان تعاون روستایی خوزستان می باشند به اتفاق جلسه را ترک کنند. این اعتراض به جایی رسید که یکی از مسئولین اتحادیه تعاونی تولید کشور و یکی از معاونین تعاون روستایی خوزستان هم وارد شده و با وساطت خود معترضین را به همایش برگرداندند.

تعدادی از مدیران تعاونی های تولید در حاشیه این همایش در گفتگویی با شوشان با انتقاد از چنین اتهاماتی اعلام کردند که اگر قرار باشد چنین اتهاماتی به ما وارد شود یا تعاونی تولیدمان را منحل می کنیم یا از مجموعه تعاون روستایی خداحافظی می کنیم و زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می رویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد