سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

در خوزستان انجام شد
کشف 900 رول عایق رطوبتی با استاندارد جعلی

خبرگزاری فارس: مسئول امور حقوقی اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از کشف و توقیف 900 رول عایق رطوبتی با علامت استاندارد جعلی خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 900 رول عایق رطوبتی با استاندارد جعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان، مرضیه دهدشتی‌زاده گفت: پرونده قضایی واحدهای تولیدی متخلف که اقدام به تولید و توزیع کالای مشمول استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد یا جعل علامت استاندارد بر روی محصولات تولیدی خود داشته‌اند هم‌اکنون در مراجع قضایی در دست رسیدگی است که تعدادی از این پرونده‌ها در مرحله صدور حکم بوده و متخلفان به جزای نقدی و تحمل حبس تعزیری محکوم شدند.
وی ادامه داد: تعداد 900 رول عایق رطوبتی، هزار و 600 قوطی انواع ساختمانی و 32 کارتن کاشی دیواری به دلیل جعل نشان استاندارد توقیف و به مراجع قضایی ارجاع شد.
دهدشتی‌زاده تصریح کرد: براساس قانون سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی هرگونه تخلف اعم از تولید کالای بدون کیفیت و مغایر با استاندارد، جعل علامت استاندارد تا نگهداری و عرضه کالاهای استاندارد تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد.
مسئول امور حقوقی اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان تاکید کرد: براساس قانون سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی هرگونه تخلف اعم از تولید کالای بدون کیفیتو نامنطبق با استاندارد، جعل علامت استاندارد، نگهداری و عرضه کالاهای غیر استاندارد تخلف بوده و پیگرد قانونی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد