سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دزفول: ما از احمدی نژاد نا امید شده ایم / دزفول چه سهمی از دولت عدالت محور دارد؟

حسین گلستانباغ گفت: عمده مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور در دزفول اجرا نشده اندو همچنین کار بزرگی در دزفول از سوی دولت محترم صورت نگرفته است.

شوشان: در شرایطی که گفته می شود احمدی نژاد به خوزستان خواهد آمد و احتمالا به دزفول نیز خواهد آمد، حسین گلستانباغ نایب رئیس شورای اسلامی شهر دزفول اعلام کرد: ما از رئیس جمهور نا امید شده ایم.

به گزارش دز ان ان ، وی افزود: اگر قرار بود حضور ایشان تاثیری داشته باشد تاکنون می داشت، دزفول که آن رای بالا را به احمدی نژاد داد، دزفول که در ایثار و مقاومت شهرت جهانی دارد، دزفول که به قول سیاستمداران امنیت خوزستان را تضمین کرده است، دزفول که نسبت به جمعیتش بیشترین شهید و جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، سهم خدمات دولت در این شهر چه میزان است؟

گلستانباغ با اشاره به کارهای انجام شده در دزفول تصریح کرد: ساخت مساجد و حسینیه ها، بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی، برخی از درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و درمانی، بسیاری از کارگاه ها، کارخانه ها و شرکتهای صنعتی و تولیدی برعهده مردم است، بسیاری از بودجه پروژهای عمرانی که شهرداری دزفول مجری آنها است با پول مردم است حتی اخیرا ۵۰ درصد هزینه آسفالت کوچه و خیابانها از مردم گرفته می شود پس پول نفت که روی آن نشسته ایم به کجاها می رود !!!؟

وی تصریح کرد: پس دزفول چه سهمی از دولت و چه سهمی از این همه کارخانه عظیم که در نقاط مختلف کشور احداث می شود دارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد