سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبر سیاسی

اخیراً سازمان های اطلاعاتی آمریکا ادعا کرده اند که فعالیت شاخه نظامی برون مرزی ایران در ترکیه تشدید شده است و این واحدها در تلاشند تا در صورت لزوم به دیپلمات های آمریکایی و اماکن دیپلماتیک آمریکا در ترکیه آسیب بزنند.
آمریکا به ترکیه هشدار داده که فعالیت واحدهای نظامی برون مرزی ایران در خاک ترکیه برای ضربه زدن به منافع آمریکا از سر گرفته شده است!

به گزارش عصر ایران وب سایت سی ان ان ترک با انتشار این خبر با طرح برخی ادعاهای دیگر درباره ترور برخی روزنامه نگاران لاییک در دهه 1990 در ترکیه تلاش کرده است ترور این افراد را به فعالیت های تروریستی ایران در ترکیه ربط دهد.

بر اساس گزارش سی ان ان ترک ، اخیراً سازمان های اطلاعاتی آمریکا ادعا کرده اند که فعالیت شاخه نظامی برون مرزی ایران در ترکیه تشدید شده است و این واحدها در تلاشند تا در صورت لزوم به دیپلمات های آمریکایی و اماکن دیپلماتیک آمریکا در ترکیه آسیب بزنند.

این ادعا در شرایطی مطرح می شود که روابط ایران و ترکیه در ماه های گذشته به دلیل سیاست های دولت آنکارا در قبال دولت سوریه به سردی گراییده است با این حال تهران و آنکارا روابط اقتصادی گرمی دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد