سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

زلزله 5 ریشتری در بازار سکه؛
افزایش 34 هزار تومانی قیمت سکه در یک ساعت!

 

هر مثقال طلای 18 عیار امروز (27 دی‌ماه) در بازار اهواز با قیمت 322 هزار تومان به فروش ‌رسید که در مقایسه با یک ساعت 12 ظهر 7 هزار تومان و نسبت به روزهای ‌گذشته 14 هزار تومان افزایش داشت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _منطقه‌خوزستان_ قیمت سکه طرح‌قدیم و جدید امروز به ترتیب 745 و 730 هزار تومان رسید که قیمت هر کدام به ترتیب نسبت به قیمت‌های قبل از ظهر 40 و 34 هزار تومان افزایش داشت که حدود پنج درصد در یک ساعت افزایش یافته است.

 

طبق نرخ اعلامی اتحادیه‌ طلا و جواهرات اهواز هر عدد نیم‌سکه با قیمت 360 هزار تومان و هر عدد ربع‌سکه بهار آزادی با قیمت 185 هزار تومان به‌ فروش رسید که نیم‌سکه با 30 هزار تومان و ربع سکه با 20 هزار تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پیش از ظهر امروز در بازار عرضه شد.

 

هر اونس طلا نیز یک‌‌هزار و 663 دلار در بازارهای جهانی معامله شد که نسبت قیمت ظهر امروز آن 2 دلار کاهش داشت. همچنین قیمت هر گرم طلای خام 70 هزار تومان و قیمت پایه فروش طلا نیز 76 هزار و سکه یک گرمی 91 هزار تومان است.

 

البته اتحادیه طلافروشان اعلام کرده که به علت نوسانات لحظه‌ای در قیمت سکه و طلا این نرخ‌ها حدودی است. نرخ دلار نیز به علت ممنوعیت معامله آن در صرافی‌ها، همچنان بدون قیمت است اما با تعیین شدن نرخ آن احتمال می‌رود قیمت سکه و طلا کاهش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد