سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

رئیس دادگستری خبر داد:
کشف محموله اسلحه قاچاق در دشت‌آزادگان

اجتماعی  26/10/1390  17:52:55
9010-15314-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رئیس دادگستری دشت آزادگان از کشف چندین قبضه اسلحه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنای خوزستان، حمید عساکره با اعلام این خبر گفت: یک محموله اسلحه شامل ۶۷ قبضه اسلحه شکاری و پنج تیر غیرمجاز در منطقه مرزی پاسگاه خرابه از توابع شهرستان دشت آزادگان توسط ماموران هنگ مرزی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این خصوص یک نفر متهم به نام "ن. ح" ۷۰ ساله، ساکن اهواز دستگیر شد و تحقیقات در این زمینه از طریق شعبه دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان دشت آزادگان ادامه دارد.

عساکره با اشاره به کشف یک محموله دیگر اسلحه غیرمجاز تصریح کرد: ماموران هنگ مرزی بستان در منطقه مرزی دیبه از توابع دشت آزادگان، به یک دستگاه پژو نقره‌ای رنگ مشکوک شدند که راننده خودرو مذکور با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

رئیس دادگستری دشت آزادگان خاطرنشان کرد: پس از تعقیب و گریز و اقدام به تیراندازی هوایی به سمت خودرو از سوی ماموران، خودروی مذکور متوقف و با بازرسی از آن، تعداد ۱۶ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

عساکره گفت: همچنین از دو نفر موتور‌سوار در روستای مالکیه از توابع دشت آزادگان، دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شده است. متهمان پس از مشاهده ماموران هنگ مرزی، اقدام به فرار کردند و دو قبضه اسلحه شکاری دست‌ساز غیرمجاز از خود به ‌جا گذاشتند. پرونده برای شناسایی و دستگیری متهمان در مرحله تحقیقات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد