سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

تهدید به بمب گذاری در مسجدسلیمان / دستگیری سرکرده باند سرقت وجوه نقد در اهواز/ با جرایم انتخاباتی به شدت برخورد می شود

شوشان: دادگستری خوزستان با داشتن روابط عمومی فعال و پویا، روزانه اخباری از حوزه های مرتبط ارسال می نماید که از این پس قرار بر این گذاشته شده تا مجموع خبرها را در بسته خبری شوشان ویژه دادگستری این استان منتشر شود. در این مجموعه خبرهایی از تهدید به بمب گذاری در مسجدسلیمان، دستگیری سرکرده باند سرقت وجوه نقد در اهواز و .... آورده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: ادعای شخصی که مدعی شده بود در اطراف ساختمان دادگستری بمب گذاری کرده است، دروغ از آب درآمد.به گزارش شوشان ، محمد معینی اظهار داشت: شخصی ناشناس از طریق تلفن کارتی مدعی شده بود که ساختمان دادگستری مسجدسلسمان و اطراف آن را بمب گذاری کرده است که پس از صدور دستورات قضایی برای پیشگیری های احتمالی و تمهیدات لازم در این خصوص، واحد اطلاعات نیروی انتظامی وارد عمل شد.

معینی ادامه داد: نیروی انتظامی پس از پیگیری و جستجو در این خصوص، هیچ گونه بمب و مواد منفجره ای مشاهده نکرد و محرز شد که خوشبختانه موضوع صحت نداشته است.

وی با بیان این که اولین بار است که دادگستری مسجدسلیمان توسط اشخاص ناشناس مورد تهدید قرار می گیرد، گفت: موضوع جهت شناسایی فرد عامل، تحت رسیدگی است.

با جرایم انتخاباتی به شدت برخورد می شود

شوشان : دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان رامشیر با سران عشایر این شهرستان دیدار کرد. رضا جرفی پور در این دیدار، گفت: باتوجه به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و لزوم ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان، سران عشایر و معتمدین محلی باید ضمن اعتقاد به توصیه ها و فرامین مقام معظم رهبری، در راستای وحدت ملی در زمینه انتخابات رفتار نمایند.

وی افزود: ما از سران عشایر انتظار داریم که در چارچوب نظم و امنیت مسئولان شهر را در امر انتخابات یاری کنند و با اشخاصی که در محدوده عشیره و طایفه خود قصد سوء استفاده و اخلال در نظم و ایجادتنش در انتخابات را دارند، برخورد کنند.

جرفی پور از کلیه سران عشایر و بزرگان طوایف خواست که در خصوص شورای ساماندهی عشایر و اهداف کلی آن توجه و نسبت به تکمیل فرم های عضویت اقدام کنند.

وی در پایان با تاکید بر حساسیت امر انتخابات در این شهرستان، خواستار زمینه سازی حضور فعال و پرشور مردم همانند دوره های گذشته شد.

کشف سلاح شکاری غیرمجاز در دشت آزادگان

رئیس دادگستری شهرستان دشت آزادگان از کشف سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد. حمید عساکره گفت: ماموران هنگ مرزی بستان در منطقه مرزی دیبه از توابع دشت آزادگان، یه یک دستگاه پژو نقره ای رنگ مشکوک شدند که راننده خودرو مذکور با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.

عساکره افزود: پس از تعقیب و گریز و اقدام به تیراندازی هوایی به سمت خودرو از سوی ماموران، خودرو مذکور متوقف و با بازرسی از آن، تعداد 16 قبضه اسلحه شکار ی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این خصوص دو نفر متهم دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

عساکره افزود: همچنین از دو نفر موتورسکلت سوار در روستای مالکیه از توابع دشت آزادگان، دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متهمان پس از مشاهده ماموران هنگ مرزی، اقدام به فرار کردند و دو قبضه اسلحه شکاری دست ساز غیرمجاز از خود به جا گذاشتند.

عساکره گفت: پرونده برای شناسایی و دستگیری متهمان در مرحله تحقیقات است.

دستگیری سرکرده باند سرقت وجوه نقد در اهواز

شوشان : معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از دستگیری سرکرده باند سرقت وجه نقد در این شهرستان خبر داد.احمد فاتحی گفت: به دنبال گزارش دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان در خصوص سرقت وجه نقد افراد در نزدیکی بانکهای شهرستان اهواز، این مرجع دستور پیگیری سریع در این خصوص را صادر کرد.

وی افزود: ماموران ویژه پلیس آگاهی پس از شناسایی متهمان وارد منزل یکی از آنان شدند و فردی سابقه دار به هویت م.خ را که سرکرده باند مذکور بود، دستگیر کردند.

سرپرست دادسرای ویژه مبارزه با سرقت شهرستان اهواز اظهار داشت: در بازجویی اولیه از این متهم و با پخش فیلم گرفته شده توسط دوربین های مداربسته یکی از بانک ها برای وی، متهم به سرقت های متعدد خود اعتراف کرد.

فاتحی گفت: متهم اقرار کرد که با استفاده از خودروهای پژو 206 و 405 نقره ای، فرد مورد نظر را شناسایی و با پنچر کردن لاستیک خودرو، افراد را سرگرم پنچرگیری خودرو نموده و کیف یا پول های آنان را سرقت می کردند.

وی افزود: پرونده برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان در یکی از شعب این دادسرا مفتوح است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد