سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

اسباب بازی پهباد «آر.کیو.170» آمریکایی

یک گروه تولید کننده محصولات فرهنگی اقدام به تولید اسباب بازی پهباد «آر.کیو.170» آمریکایی نموده است.

بعد از در اختیار گرفتن RQ170، پرنده‌ جاسوسی آمریکا توسط نیروهای سپاه پاسدارن و نمایش تصاویر و انتشار جزئیات ظاهری آن،یک گروه تولید کننده محصولات فرهنگی به فکر تولید این هواپیما به عنوان اسباب بازی و با کاربرد دکوری افتاد که ظرف مدت کوتاهی موفق به پیاده سازی این ایده گردید.

 فوتبالیستی که اصرار داشت بازداشت شود !

این چهره جنجالی که اخیرا با طرح دعوی یکی دیگر از فوتبالی ها به دادگاه فراخوانده شده،پس از جلسه دادرسی آزاد می شود،البته به قید ضمانت.اما این که چه کسی ضمانت او را کرده هنوز مشخص نیست.گفته می شود یکی از گزارشگران تلویزیونی حاضر در محل جلسه دادرسی به او می گوید که حاضر است فیش حقوقی اش را برای او بگذارد اما وی مخالفت می کند.از سوی دیگر شنیده می شود یکی از بستگان این چهره جنجالی آمده و ضمانتش را کرده گرچه خود او اصرار داشت به بازداشتگاه برود!
حمله یک استاد دانشگاه به حجاب برتریکى از اساتید دانشگاه علوم پزشکى به نام دکتر «مسعود- ص» با حمله به حجاب برتر در جمع دانشجویان گفته است: «باید نقش چادر را در پیدایش اضافه وزن زنان ایرانى بررسى کنیم، چون زنان زیر چادر پنهان می‏شوند.» وى هم‏چنین دانشجویان را به گوش فرا دادن به موسیقی ‏هاى جاز و راک و آثار خوانندگان شیطان‏ پرست، دعوت کرده است.
 لوازم ارایش برای کودکان!

وجود و فروش وسایل ارایش مخصوصا کودکان در برخی فروشگاههای اسباب بازی از مواردی است که هنوز مسئولین اقدام خاصی برای مقابله با آن نکرده اند.در  بسته های عرضه شده که محصول کشور چین است، انواع لاک، وسایل آرایشی صورت، یک جفت دمپایی و دستبند قرار داده شده که نوع طراحی آن نیز به خاطر رنگ صورتی و استفاده از نقش های ماه و ستاره، برای کودکان بسیار جذاب خواهد بود.حال اینکه این وسایل چرا آزادانه در شهرهای مختلف کشور به فروش می رسد.

علت زشت بودن آدم های باهوش!

 سقراط می گفت: " به هر وسیله ای که می توانید ازدواج کنید زیرا اگر زن خوبی گیرتان آمد بسیار خوشبخت خواهید شد و اگر گرفتار یک همسر بد شوید فیلسوف بزرگی می شوید." سقراط خود یکی از بزرگترین فیلسوف های دنیاست و منابع تاریخ فلسفه اشاره می کنند که فیلسوف بزرگ یونان باستان بسیار زشت بود و بدمنظره. ژان پل سارتر فیلسوف فرانسوی معاصر نیز مشهور به زشتی صورت بود. اما آیا می توان ارتباط قطعی و محکمی میان زیبایی صورت و کم بودن میزان هوش یافت؟ یعنی می توان گفت لزوما هر چه فرد زیباتر باشد امکان باهوش بودنش کمتر است؟ راستش را بخواهید با وجود این که می توان مدارکی در تاریخ و در میان آدم های دور و برمان پیدا کنیم اما هنوز آنقدر مدارک کافی در اختیار نداریم که یقینا مطمئن باشیم میان زیبایی صورت و هوش ارتباطی معکوس وجود دارد.

 ایجاد نماد چینی در کنار قلعه‌های ساسانی

نصب دکل برق در کنار قلعه اردشیر و دختر کرمان و طراحی نامتوازن در کنار برج و باروی آن که تداعی کننده معماری چینی است سیمای مهمترین اثر تاریخی این شهر را که در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده خدشه‌دار کرده است. 
 ساختمان مجلس، فراماسونری است نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نمادهای فراماسونری در سطح شهر تهران گفت: ساختمان مجلس در خیابان بهارستان نیز بر اساس نمادهای فراماسونری ساخته شده است.حسن بیادی با بیان اینکه باید با نمادهای فراماسونری به ویژه نمادهایی که از سوی کارشناسان شهرداری تایید شده اند مبارزه شود گفت: شهرسازی و شورای عالی مسکن و شهر سازی باید در رابطه الگوهایی که برای ساختمانها ارائه می شود نظارت عالیه داشته باشند و با نمادهای انحرافی برخورد کنند.

 پشتیبانی انگلیس از شبکه من و تو!در یکی از برنامه های شبکه من و تو پیام یکی از بیننده های این شبکه پخش شد که گفته بود: « به نظر من انگلیس این شبکه را پشتیبانی می کند. همه اخبار برنامه 'اتاق خبر'تان ضد ایران است. شما مثلا ایرانی هستید؟!»

مجری شبکه من و تو در جواب به این بیننده گفت: «ما خبرگزاری نیستیم. ما خبرنگار هستیم. خبرنگار از منابع مختلف، خبرها را تهیه می کند و این خبرها را ویرایش می کند. ما هم از منابع داخلی و بین المللی خبرهایمان را تهیه می کنیم. بنابراین کسانی که فکر می کنند که این خبرها ضد ایرانی است و موضع گیری دارد می توانند به منابع خبری که ما این خبرها را از آنها نقل می کنیم پیامشان را ارسال کنند.»
 

 در سازمان توسعه‌تجارت چه می‌گذرد؟

 اخیرا نامه ای از سازمان توسعه تجارت ایران برای صادرکنندگان و تجار ارسال گردیده و از آنان خواسته شده است تا با حضور در بانک جامع صادرکنندگان نمونه کشور با پرداخت هزینه های میلیونی محصولات و زمینه فعالیت خود را معرفی نمایند.
بر اساس این گزارش در نامه ای که بر روی سربرگ رسمی این سازمان برای صادرکنندگان ارسال گردیده است از آنان خواسته شده است تا با حضور در این بانک اطلاعاتی بر پربار شدن این کتاب بیافزایند.در لیست تعرفه های ارسال شده برای حضور در این کتاب مبالغی چون 90 میلیون ریال نیز به چشم می خورد.بر اساس ماموریت ها و اهداف سازمان توسعه تجارت ایران که در اساس نامه این سازمان ذکر گردیده است کمک به رشد و توسعه صادرات غیرنفتی، معرفی و توسعه بازارهای هدف، کمک به صادرکنندگان در معرفی محصولات خود و تسهیل فرایند تجارت در کشور ذکر شده است و این سازمان علی رغم ظایف خود با استفاده از جایگاه و منابع دولتی اقدام به کسب درآمد از جیب صادرکنندگان می نماید.

برنامه ویژه اسرائیل در کردستان عراق

یک روزنامه غربی از برنامه جدید دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" برای نفوذ در کردستان عراق و استخدام مزدور برای ضریه زدن به جمهوری اسلامی خبر داد. جروزالم پست به نقل از روزنامه فیگارو می نویسد: موساد نفوذ در کردستان عراق را آغاز کرده تا با استخدام برخی افراد حاضر در این منطقه از آنها برای جاسوسی علیه ایران و انجام اقدامات خرابکارانه استفاده کند.بر اساس اعلام یک منبع ناشناس در بغداد، اسرائیل با استخدام پناهندگان حاضر در اقلیم کردستان از آنها برای جمع آوری اطلاعات درباره برنامه هسته ای ایران و ترور دانشمندان ایرانی استفاده می کند.
این روزنامه توضیح بیشتری درباره این خبر نداده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد