سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

سرپرست نفت آبادان با گله‌مندی از هواداران:
انصاف نیست با یک شکست نوامیس مردم زیر سوال بروند
با کسانی که به فوتبال آبادان ضربه می‌زنند برخورد می‌کنیم

ورزشی  26/10/1390  14:03:14
9010-16481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان پس از شکست سنگین این تیم برابر سپاهان اصفهان گفت: انصاف نیست با یک شکست تمام نوامیس مردم زیر سوال بروند.

احمد پارو در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان درباره این بازی اظهارکرد: پس از دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی شیرازه تیم ما از هم پاشید و همین موضوع باعث شد گل دوم را نیز دریافت کنیم. پس از دریافت گل دوم، هواداران نیز شرایطی را ایجاد کرده بودند که بازیکنان با استرس بازی می‌کردند.

وی ادامه‌داد: بازیکنان ما در بین دو نیمه روحیه خود را از دست داده بودند و ما سعی کردیم آن‌ها را آرام کرده و انگیزه لازم را برای جبران نتیجه به آن‌ها بدهیم. آبادان شرایط خاصی دارد و هواداران دوست دارند یک بازی خوب از تیم خود شاهد باشند و در پایان نیز نتیجه خوبی کسب کند.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان اظهارکرد: مسایلی که در این بازی و روی سکوهای ما پیش آمد دور از انصاف بود چون در باشگاه ما افراد سالم، باتجربه و با فرهنگی خدمت می‌کنند که همگی از این نتیجه ناراحت شدند و توهین به آن‌ها منصفانه نبود.

وی تصریح‌کرد: اکنون جایگاه تیم ما بد نیست و نباید از این غافل شویم که تیم‌های بزرگ نیز در خانه خود شکست می‌خورند ولی نباید هواداران شرایطی را به وجود بیاورند که بازیکنان به فکر جبران نتایج نبوده و از نظر روحی تحلیل روند.

پارو گفت: نمی‌گویم عده‌ای از هواداران از شخصی یا اشخاصی خط می‌گیرند و دنبال منفعتی هستند. به نظر من اگر هوادار برای تشویق تیم خود به ورزشگاه می‌آید نباید با به کار بردن الفاظ ناشایست، شان فوتبال آبادان را زیر سوال ببرد.

وی خاطرنشان‌کرد: تمام امید ما به هواداران است و تلاش می‌کنیم سکوهایمان پر شود. تنها راه جلوگیری از چنین رفتارهای نادرست، ریشه‌یابی است. اسطوره‌هایی چون قاسم‌پور و پیروانی به آبادان آمدند ولی رفتار مناسبی با آن‌ها نشد. این صحیح نیست که فرهنگ شهرستانی که قدمت زیادی دارد و افراد سیاسی، مذهبی و بزرگی داشته با توهین کردن و ناسزاگویی زیر سوال برود.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: نباید بازیکنی که با وضو وارد زمین می‌‌شود و تنها هدفش موفقیت تیم و خوشحال کردن دل هواداران است را بی‌غیرت تلقی کرد. ما از سد تیم‌هایی چون استقلال، ذوب‌آهن و نفت تهران گذشتیم و تیم ملوان را پس از 40 سال در خانه خودشان بردیم. همچنین مقابل تیم راه‌آهن که کمترین شکست را دارد، پیروز شدیم و این نشان می‌دهد که بازیکنان، تلاش‌شان را می‌کنند و غیرت دارند.

وی درخصوص اشتباه امید شریفی‌نسب که به گل سپاهان تبدیل شد، گفت: این بازیکن باتعصب پس از سال‌ها سابقه بازی، تنها یک اشتباه در این بازی مرتکب شد ولی نباید به او بی‌حرمتی می‌کردند. ممبینی هفته گذشته گل پیروزی ما را به داماش زد ولی در این هفته به او نیز بی‌حرمتی شد.

پارو اظهارکرد: به نظرم این مشکلات بحث فرهنگ نیست بلکه باید یک مکتبی تشکیل شود و تمام مسوولان این شهرستان دست به دست هم دهند و مشکل را ریشه‌یابی کنند. باید مشکل این هواداران به دست کارشناسان برطرف شود.

وی ادامه‌داد: این جریانات تنها در آبادان به وجود نمی‌آید بلکه در ورزشگاه‌های دیگر نیز چنین مواردی وجود دارد. ما قصد نداریم تماشاگری از دیدن بازی تیمش منع شود ولی اگر کارشناسی شد و دیدیم که عده‌ای به فوتبال آبادان ضربه می‌زنند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: راه تحریک بازیکن یا راهی که بتوان بازیکن را به خود آورد فحاشی کردن به او نیست بلکه حمایت از اوست که می‌تواند غیرت و تعصب بازیکنان را در یک بازی نمایان کند. ما اگر با این حاشیه‌ها مواجه نمی‌شدیم می‌توانستیم نتیجه را برگردانیم ولی با این وجود بازهم به امید هواداران وارد زمین می‌شویم.

وی گفت: تیم ما در این بازی خالقی‌فر، فونیکه‌سی، کوهنورد و رمضانی را نیز به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت و این موضوع کار ما را سخت‌تر کرده بود. کاستا هنوز آشنایی کاملی نسبت به فوتبال کشورمان ندارد و برای شناخت کافی نیاز به زمان بیشتری دارد.

پارو در پاسخ به این پرسش که آیا تیم پس از این شکست سنگین جریمه ‌می‌شود؟ بیان‌کرد: چنین بندی در قراردادها است ولی ما اکنون به دنبال مقصر نمی‌گردیم و هنوز نیز باشگاه در این خصوص صحبتی را مطرح نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد