سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

حرف شما : مسجدسلیمان شهر محرومیت ها

مسئولان محترم مسجدسلیمان! همان طور که می دانید این شهر اولین شهر نفتی خاورمیانه است اما وضعیت موجود این شهر در شان شهروندان آن نیست. این شهرستان از شهرهای باستانی بنام پارسوماش هم می باشد و آثار گران بهایی برای گردشگری داراست اما هیچ اقدامی در حوزه توسعه گردشگری در تمام این سال ها انجام نشده است. به  فضای سبز در سطح این شهرستان که می تواند به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فردش محسوب گردد توجهی نمی شود.  وجود سد شهید عباسپور و گذر آب های جاری در سطح شهر نیز تاثیر بسزایی نداشته است.

چند سالی هست آب تمبی را سد کردند برای فضای تفریحی که اگر اجرا شود خیلی مفید واقع می گردد. این منطقه احتیاج فراوانی به جنگل کاری دارد و نیاز به همت می خواهد و می دانیم هم توان اعتباری را دارید و همت و کوشش شما هم می تواند این شهرستان خشک و بی روح را مجددا احیا کند. بله این شهر اولین ها بود. من افسوس می خورم برای این شهر که با وجود دریایی از نفت و گاز مردمش باید در محرومیت به سر ببرند. مردمی که از این نعمت بی بهره هستند و تنها بوی گازهای مهار نشدنی اش ریه هایشان را نوازش می دهد. شهری که در گوشه گوشه محله های آن شعله های گازی را خواهی یافت که از زیر زمین زبانه می کشد و هوای مملو از گاز ترش دیگر  جزیی از شهر شده است.

شهری که تا همین یکسال گذشته هنوز از گاز شهری برخودار  نبود که البته تا کنون هم این پروژه به اتمام نرسیده است. شهری با هزاران مصوبه اجرا نشده و هزاران طرح نیمه تمام ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد