سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ورزش استان

در روزی که میزبان موقعیت گلزنی نداشت
صنعت نفت در آبادان تحقیر شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی در خانه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب سپاهان اصفهان شد که در 90 دقیقه بازی حتی یک موقعیت گلزنی را خلق نکرد.

خبرگزاری فارس: صنعت نفت در آبادان تحقیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از این دیدار که در هوایی آفتابی و البته سرد برگزار شد چیزی حدود 10 هزار تماشاگر دیدن کردند.
اولین خطر جدی دیدار در حالی به نخستین گل سپاهان اصفهان تبدیل شد که ناهماهنگی خط هافبک و دفاع صنعت نفت موقعیت مناسبی را برای عماد رضا خلق کرده تا این بازیکن با رد کردن توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف، شادی نخست اصفهانی‌ها را در ورزشگاه تختی آبادان شکل دهد.
در بیست و دومین دقیقه از مسابقه پاس زمینی عماد محمد رضا در محوطه جریمه به سزار کوریا رسید که ضربه پای راست این بازیکن دومین گل تیم سپاهان را رقم زد.
سپاهان که تیم برتر زمین بود در دقیقه 64 به سومین گل خود رسید. پاس توی عمق سزار کوریا زننده گل دوم سپاهان، مهدی جعفرپور را در موقعیتی تک به تک قرار داد تا این بازیکن دروازه حریف را به راحتی باز کند.
در هفتاد و سومین دقیقه بازی ضربه مهدی کریمیان از پشت محوطه 18 قدم با اختلاف اندکی از کنار دروازه حبیب دهقان دروازه‌بان صنعت نفت به بیرون رفت.
سپاهان که گویا برای به راه انداختن جشنواره گل به آبادان آمده بود در هشتاد و دومین دقیقه و در شلوغی محوطه جریمه صنعت نفت صاحب موقعیت شد تا سزار کوریا، نتیجه نهایی و ۴ بر صفر را تثبیت کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در شرایطی در زمین خانگی خود تحقیر شد که در 90 دقیقه مسابقه حتی یک موقعیت گلزنی را نیز خلق نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد