سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

جلسات انتخاباتی کاندیداهای خاص در شهرداری اهواز
یکی از معاونین کتانباف که از نزدیکان وی و از کاندیداهای حوزه انتخابیه رامهرمز بشمار می روند، در سایه چشم پوشی وی، همچنان جلسات انتخاباتی خود را در دفتر کارش در ساختمان مرکزی شهرداری تشکیل میدهد.
  

شهرداری اهواز در غیاب نظارت مردمی و فقدان شورای شهر، به محل نشست های شبانه سیاسی و مکان برگزاری جلسات انتخاباتی برخی کاندیدای خاص تبدیل شده است.

به گزارش آژانس خبری خوزستان (خوزنا)، یکی از معاونین کتانباف که از نزدیکان وی و از کاندیداهای حوزه انتخابیه رامهرمز بشمار می روند، در سایه چشم پوشی وی، همچنان جلسات انتخاباتی خود را در دفتر کارش در ساختمان مرکزی شهرداری اهواز تشکیل می دهد و همین مساله موجب گلایه مندی برخی رقبای این کاندیدا از شهرداری اهواز شده است.

همچنین چند هفته پیش و در پی بکارگیری عده ای از شهروندان یک شهرستان خاص در پروژه ممیزی شهرداری اهواز، تنش در حوزه نیروی انسانی شهرداری بالا گرفت و تذکر و هشدار مدیرکل شهر و روستای استانداری خوزستان را در پی داشت که عواقب هرگونه استخدام نیروی جدید در شهرداری را برعهده شهرداران دانسته بود و با این هشدار، جریان استخدام از یک شهرستان خاص در پروژه ممیزی شهرداری اهواز متوقف شد.

بنا بر نص صریح قانون استفاده از امکانات عمومی و جایگاه شغلی به نفع کاندیدای خاصی در کلیه انتخاباتها ممنوع است. همچنین به موجب ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب 07/08/1378 مدیران اجرایی نهادهای عمومی و دستگاه های دولتی موظفند 2 ماه قبل از موعد ثبت نام رسمی در انتخابات، از مناصب خود استعفا دهند.

همچنین شنیده شده است طیفی از نزدیکان شهردار، ادعای ارتباط نزدیک با بعضی چهره های سیاسی – اجرایی پایتخت را داشته و خود را نماینده برخی جریانات  سیاسی در استان جلوه می دهند که بررسی پیشینه و سطح روابط سیاسی آنان، صحت این ادعا را دور از واقعیت می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد